Ik probeer in slaap te komen maar kan alleen maar huilen. Voel me zo eenzaam! Ik ben (voor de 1nalaatste keer) in het buitenland (voor mn verlof). Ik vind de eerste avond alleen altijd vervelend, maar deze keer voel ik me zo verdrietig. Het begon al op het vliegveld. Geen taxi wilde me brengen naar het hotel omdat het vrij dichtbij was.ze stuurde me van kastje naar muur, nee je kunt een shuttle nemen, nee je moet boven een taxi nemen (stonden er geen), nee je moet de voorste nemen (die wil me niet brengen!!!) Had bijna een meltdown ter plekke. Uiteindelijk de bus genomen, was gelukkig niet al te eng. Al wil je om 10'uur savonds dat liever niet in een vreemde stad. En nu is mijn eenzaam gevoel zo sterk! De volgende trip moet mn man maar mee!!! Ik red dat anders ech niet!!! Hoop dat ik zo in slaap val
Hoi, Wat asociaal dat een taxi je niet weg brengt. Weet niet waar je ben maar zou haast denken in amsterdam. Maar fijn dat je veilig in je hotel bent aangekomen. Wat jammer dat je zo alleen bent. Hoop dat je snel naar huis kan om je vent een lekkere kroel te geven. Groetjes.