Thule fietskar-baby peuter kleuter:-)

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Kangerootje, 16 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    En doe jij dan de gewone riempjes die al in de fietskar zitten, erdoorheen trekken?
     
  2. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Dan past die zeker, ik heb ook de coaster xt!
     
    Kangerootje vindt dit leuk.
  3. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Super zeg, dan neem ik deze!
     
  4. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Nee, ik gebruik de riempjes die aan de babyschaal zitten, maar je kan volgens mij ook de riempjes van de fietskar er doorheen halen ja, is volgens mij ook net wat steviger, zie dat jouw baby 2 maandjes jonger is dan mijn zoontje. In het begin heb ik trouwens ook dat 'hoofdsteuntje' uit de maxicosi gebruikt.
     
    Kangerootje vindt dit leuk.
  5. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik fiets inmiddels enkele weken met de fietskar, met het babyzitje erin bevestigd net als Josje heeft gedaan.
    Ik heb zo'n plezier van de kar! Het fietst heerlijk licht, en ik heb niet eens elektrische fiets. Ook ben ik blij dat ik me veilig voel op de fiets, ik was bang dat ik me instabiel zou voelen en het eng zou vinden, maar het fietst heel prettig en de kinderen zitten er veilig in. Het is ook een fijn idee dat als de fiets om zou vallen, de fietskar blijft staan omdat het een kogelbevestiging is.
    Heerlijk ook om nu overal op de fiets heen te kunnen, je bent veel wendbaarder en sneller bij school nu, niet meer parkeren, geen kinderen meer in de auto zeulen en eruit, wat een gedoe. Het bevestigen aan de fiets en het eraf halen gaat snel en gemakkelijk, en in 10 seconden tijd heb je hem omgetoverd tot een buggy.

    Ik zou hem iedereen aanraden!! :)
     
    Zonnestralen en JosjeM vinden dit leuk.
  6. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Wat fijn om te lezen dat je er al zoveel plezier aan beleeft! Precies mijn ervaring. Het voelt helemaal niet instabiel inderdaad!
     
    Kangerootje vindt dit leuk.
  7. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Ideaal ding!! En ben erg blij dat je je ervaringen hebt gedeeld, superlief!
     

Deel Deze Pagina