wij zoeken een betaalbare auto (niet nieuw) waar 3 kinderzitjes in kunnen op de achterbank. En station ivm de ruimte voor de kinderwagen achterin. Ik zie door de bomen het bos niet meer. We hebben echt 3 stoeltjes en niet 1 met zitverhoger. We zullen toch niet de enige zijn die dit zoeken en geen dure nieuwe auto kunnen betalen? Hoe doen andere 3 ofmeer kind gezinnen dit? En hebben jullie dan 1 auto of 2? Wij hebben nu 1 station en een klein autootje erbij. In beide passen helaas geen 3 kinderzitjes..
Wij hebben een Renault megane estate en hier past het net, moet wel proppen Hier dan wel een zitverhoger, groep 1 stoel en maxi cosi. Volgens mij is er ook zoiets als een Peugeot 308/307 Sw, dan heb je 3 losse stoelen op de achterbank. En misschien een Dacia logan eens proberen? Ik weer dat de kofferbak war groter is als van een Renault, maar weet niet of dat ook voor de achterbank geldt
Wij hebben een Honda FR-V. Ook tweedehands gekocht, Want wordt niet meer geproduceerd in belgie en nederland Wij hebben 3 volwaardige stoelen vanachter, En 3 zitplaatsen vanvoor. Wij hebben een tweelingwandelwagen (bugaboo Donkey), en deze past perfect in het koffer. En, vond ik ook niet onbelangrijk, lijkt niet op een bestelwagen
Ik ga eens kijken wat voor auto een Honda is. Renault Mégane passen geen 3 autostoelen helaas. Getest bij onze buren Iemand anders nog een goede tip?
http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/welke-auto-3-kindjes.641215/#post-20287761 Misschien heb je wat aan de opties in dit topic?
Hier een Citroën C4 Picasso, niet het nieuwste type maar die ervoor. Heeft 3 stoelen achterin, kun je prima de stoeltjes kwijt. Ook voorin nog genoeg ruimte en een grote kofferbak
Wij hebben een Golf Variant (station) uit 2008. Gezocht naar eentje met een vlakke achterbank (dus geen kuipstoelen) en 3x driepuntgordel. Daar passen de easybase (voor maxicosi) en 2x Romer King in naast elkaar. De easybase bij de deur, de twee Romers naast elkaar. En dan nog een Bugaboo Donkey in de kofferbak . Hiervoor een Golf Variant uit 2004 gehad. Daar paste het op zich wel in qua breedte, maar door de kuipstoelen (opstaande rand bij de portieren) zat het allemaal net niet goed vast. Dus nu met de derde op komst voor deze auto gekozen waar het makkelijk in past. Kan evt een foto maken op verzoek . Succes met kiezen!