Hoi iedereen, ik heb mij hier en daar wel es laten horen, maar heb me nog niet echt voorgesteld...Ik ben Conny (schuilnaampje nijntje88) en ben 19jaar. Ben nu al aardig overtijd en de kans is groot dat ik zwanger ben. Heb wanneer ik 5 dagen overtijd was 2 negatieve testen gehad, dan nog es een negatieve bloedtest en nog es een echo waar niks op te zien was. (wou echt zekerheid)! De gyn heeft me duphaston voorgeschreven om zo snel mogelijk mn regeltjes te krijgen, maar die komen maar niet...moest een week wachten en indien er geen resultaat was moest ik maar es terug contact opnemen. Blijkt nu dat er toch een kans is dat ik zwanger ben omdat op de echo die ze vorige week namen onduidelijk was;kon wijzen op een misschien vroegtijdige zwangerschap... Dus ik weet nu echt niet waar ik sta he...noch ongi noch zwanger >>alhoewel ik dan toch nog kans heb om zwanger te zijn.. Morgenvroeg ga ik mij nog eens aan een test wagen....wie weet Een nee heb ik, een ja kan ik nog krijgen, Dus aan alle andere meiden die proberen zwanger te geraken, vééél succes!
ja hoor, van zodra ik meer weet, breng ik uitgebreid verslag! zou nu al willen testen, maar ben bang om teleurgesteld te worden... en ochtendurine schijnt ook beter te zijn. Heb de laatste tijd ook erg veel last van menstruatiepijn, maar geen sprankeltje bloed te bespeuren;..toch vreemd. Nu ja, ik zal snel meer weten see ya
Ik gebruikte 'middagurine' (dacht toch niet da'k toen zwanger zou zijn ) en hij gaf n duidelijk resultaat. Als je niet teveel hebt gedronken, kun je ook nu testen.
hmmm...klinkt verleidelijk... nu doe je me toch twijfelen hoor, maar ik heb juist een glas ice tea binnen, zou dat beinvloedbaar zijn?
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Spannend zeg, heb je toevallig alweer een test gedaan? Liefs wolly
Hoi iedereen, Even om te laten weten dat ik zondag positief getest heb en dat de gyn me heeft laten weten dat ik dan toch zwanger ben! Hoera!Ik ben ongeloofelijk blij, en vrijdag is mn eerste echo! Het zou een maart-kindje worden, ... liefs
Hallo Nijntje Gefeliciteerd! Alleen je hebt 8 weken in je banner staan. Zoals jij het vertelt zou je toch wel iets minder lang zwanger zijn dan toch? Dat je straks bij de echo niet teleurgesteld bent als er 1 of 2 weken vanaf gaan! Groetjes Janneke.
He Nijn, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Alleen klopt je banner niet helemaal. Geniet van deze mooie tijd. gr Maaikiexxx
Hoi, Ja ik weet het, dat komt omdat ik via predicto.be de eerste dag van mn laatste menstruatie heb ingevuld, en volgens hen zou ik al zover zijn...maar ik denk ook niet dat dat echt kan, want de eerste dag van mn laatste regels was 07/06/2008...sindsdien ben ik niet meer ongi geweest..vreemd, nu ja, ik zal hem vrijdag aanpassen naar de juiste weken hoor! En ik heb gelezen dat jullie ook bijna kunnen testen? Niet teveel zenuwen?ik duim voor jullie hoor en hoop hetzelfde voor jullie...hou me op de hoogte he,
Bedankt! Ik ben gisteren naar de gyneacoloog geweest en heb mn eerste echo gezien....zo leuk zeg, het kindje is nu 4 weken en 5 dagen oud > zo piepklein en toch in mn buik...een echt wondertje he! De baby wordt op 13 april 2009 verwacht...Het is toch eventjes wennen aan het idee dat ik zwanger ben, toen ik vorige zondag positief getest had, dacht ik van JOEPI! maar dan weer twijfels van of het echt wel zo is, want veel kwaaltjes had ik nog niet...tot ik mn eerste echo zag, je ziet nog niet veel maar toch zie je al dat er iets aan het groeien is, en dat doet je toch bevestigen aan al je twijfels! We zijn heel gelukkig en hopen dat alles goed zal verlopen, zolang het maar gezond is. Veel succes aan jullie die zwanger zijn of die proberen zwanger te worden! liefs