Mobiele telefoon: operatorlogo

Discussie in 'De lounge' gestart door Nemo, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Sinds een aantal weken ontvang ik regelmatig operatorlogo's op mijn mobiele telefoon. Ik snap er niets van want heb me voor geen smsdienst o.i.d. aangemeld. Weet iemand wat het is en wat het doet ?
    Ik heb het n.m. 1x opgeslagen zodat ik kon zien van wie het was en zodoende er weer vanaf komen. Daarna was in mijn scherm van mijn mobiel de operator naam van Tmobile veranderd in Valarie. Dat heb ik nu weer weg gekregen maar ik snap er echt niets van.
    T mobile gaat het uitzoeken en daar hoor ik binnen 5 tot 10 dagen werkdagen van.

    Iemand die er ervaring mee heeft of me er meer over kan vertellen ?
     
  2. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja hier heb ik ook al een tijdje last van! Ik heb Telfort maar tot nu toe nog te lui geweest om het daar aan te kaarten. Ik ben benieuwd wat ze tegen jou zeggen.
     
  3. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Nou ja die jongen die ik aan de lijn had wist er eigenlijk ook niet zoveel van. Hij gaat het doorspelen naar de technische dienst. Ben benieuwd wat die zeggen.
     
  4. Iggylover

    Iggylover Fanatiek lid

    25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hey dat heb ik al vanaf dag 1 bij telfort last van
     
  5. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Mijn vriend heeft dat een tijd gehad, echter kreeg hij steeds damesnamen als logo's. Haha.
    Hij zat bij KPN. Maar na een paar maand hield dit op.
     
  6. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Dat klinkt mij als een gewone sms fundienst. Staat er bij je sms een 4 cijferige code als sms? Veel info kan je ook vinden op smsafzeggen.nl
    Er zijn tegenwoordig ook sites waar je je op kan geven en dan kan je zulke smsjes helemaal niet meer ontvangen, maar weet niet meer welke site.
     
  7. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    @Majel24: dat is het juist het is geen sms maar een operatorlogo. Heb dus ook geen afzender :(
     
  8. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Aangezien je ervoor moet betalen zou je anders even een tijd+datum moeten noteren wanneer je die ontvangen hebt zodat jij op je specificatie of je provider even voor je op kan zoeken welk nummer dit naar je gestuurd heeft. Weet niet of je dit al geprobeert hebt, maar probeer even mee te denken ;)
     
  9. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Heb 2x gebeld met Tmobile maar zij konden ook niet zien van wie het kwam. Beetje vaag allemaal he.
     

Deel Deze Pagina