3 keer is scheepsrecht?

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by LadyKikker, Apr 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

Feb 12, 2012
    4,235
    1,891
    113
    Female
    Na een mk in November en een MA eind Feb., hadden we vanmorgen weer een positieve zwangerschapstest!
    Heel blij dat het zo snel alweer raak is natuurlijk maar tegelijkertijd zo spannend....

Hoop zo dat het deze keer wel goed gaat!! Weken tot aan eerste echo zullen wel heeeeel lang gaan duren.

2. Puckeltje

Puckeltje Niet meer actief

Wat fijn!! Van harte gefeliciteerd 🍼

3. ladyw

ladyw Fanatiek lid

Nov 4, 2011
    1,233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Gefeliciteerd! Ik vind de tijd tot de echo al zenuwslopend terwijl ik een zoontje heb rond lopen en nog nooit een mk of ma heb gehad dus ik snap zeker die spanning! Succes met wachten. Ik wacht ook nog bijna 3 weken met je mee ;)

4. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

Sep 3, 2013
    3,069
    1,037
    113
    Female
    Gefeliciteerd! Ik begrijp je helemaal, ik tel de dagen ook af tot mijn echo 2 mei.
    Hopen dat het bij ons allebei goed zit nu ^^ we gaan er maar vanuit he!

5. Laem

Laem Lid

Apr 14, 2016
    8
    1
    3
    Van harte gefeliciteerd!!

6. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

Sep 14, 2011
    1,316
    0
    0
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wat ladyw ook al zei, het prille begin van een zwangerschap is sowieso al spannend, zelfs als je nog nooit een miskraam hebt gehad. Laat staan als je er wèl 1 (of meer) hebt gehad.

Zelf ben ik helaas ook 'ervaringsdeskundige' met miskramen, zie mijn onderschrift. Ik wil je een hart onder de riem steken en hopelijk ook wat hoop geven, want heel veel meiden die miskramen hebben gehad krijgen daarna gewoon één of meer gezonde kinderen. Ik ben daar gelukkig één van. Probeer van het positieve uit te gaan, hoe moeilijk dat op sommige momenten ook is!

Ik wens je een fijne zwangerschap toe.

7. Dua82

Dua82 Actief lid

Aug 25, 2015
    190
    14
    18
    Gefeliciteerd!

8. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat het deze keer goed mag gaan.

Helaas heb ik zelf ook een MA (10wk) en een MKS (5-6wk) meegemaakt, het maakt je nog eens extra onzeker he? Knuffel!

9. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

Feb 12, 2012
    4,235
    1,891
    113
    Female
    Dankjullie!

Tuurlijk besef je altijd dat het verkeerd kan gaan maar toen ik zwanger was van mn zoontje was ik daar helemaal niet mee bezig. Zat ik meteen op mn roze wolk en wilde ik liefst meteen al allemaal baby inkopen gaan doen.
    Nu zijn we natuurlijk ook blij maar heerst er vooral angst.
    2 mk achter elkaar gaat niet in je koude kleren zitten. Gelukkig is mn vk super begripvol en wil in alles met me meegaan.
    Hopen dat de komende tijd een beetje snel gaat.

Ladyw: zal voor je duimen!

Share This Page