ti gemist, en link doet het niet...

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 5 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    echt die rachel kan ik wel wat aandoen!Danny is hardstikke correct met alles(wat ik tot nu toe gezien heb)en het enige wat zei telkens zegt is ja,nu is hij ALWEER te ver gegaan!Come on zeg.........en maar janken om die dave die weg is!Hij zal wel een mooie duit hebben gekregen om dat monster te moeten versieren!

    tja gringo en ciska....geen woorden voor wat een stel zeg!

    takis is zon macho die niks voorsteld!vind dat echt een sukkeltje.......

    tja en dan frederique whahahahah kan ik alleen om lachen met zijn libidosss haha
     
  2. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    HAHAHAHAHA!
     
  3. tatlim23

    tatlim23 Lid

    14 nov 2006
    59
    0
    0
    Temptation Island: De twee Vlaamse koppels gaan trouwen!

    Tijdens een radioshow in Belgie heeft Temptation island-deelnemer Gringo zijn Ciska ten huwelijk.

    Haar snelle ‘jok’ zorgde dadelijk voor twee huwende Temptation koppels. Want ook Tortelduifjes Frederik en Véronique treden dit jaar op vier augustus in het huwelijksbootje!

    Frederik en Véronique zijn al meer dan vijf jaar samen en Temptation Island was voor hen de ultieme relatietest vooraleer ze zouden gaan samenwonen. Met hun huwelijk deze zomer willen ze aan elkaar laten zien dat ze echt zeker zijn van elkaar.

    En ook Ciska en Gringo zijn meer dan vijf jaar samen. Ook al maken ze in Temptation Island schokkende momenten mee, toch zijn ze vastberaden samen de toekomst tegemoet te gaan.

    Bij hen zullen de huwelijksklokken luiden in de zomer van 2008. Temptation Island maakt daarmee zijn naam van ‘ultieme relatietest’ meer dan waar.
     
  4. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik vind het zooooooooooo belachelijk... maar ik SMUL ervan :)
     
  5. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ja echt erg he... Ik erger me er ook dood op! Hij doet van allemaal het minst, hij gaat echt NIET te ver...
     
  6. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik vind het best een leuke gozer eigenlijk, Danny. Gringo is een engerd, en ik vind Takis ook een vreselijke engerd. Inderdaad dat die Gringo niet doorheeft dat dat meisje niets van hem moet weten... hahaha! Ze speelt gewoon een spel, net als Amina volgens mij ;) Daar zijn ze toch ook voor. Onvoorstelbaar, waar leen je je voor.
     
  7. Female

    Female Niet meer actief

    Tijdens de dreamdate was ik bijna bang dat die Gringo Elynne ging verkrachten, GADVER wat is die gozer opdringerig zeg....! Hij had écht niet in de gaten dat ze echt niks van hem moet hebben. Ik had hem allang uit mijn buurt getrapt!
     
  8. Female

    Female Niet meer actief

    oeps... nu ik jullie reacties lees kijken jullie vanaaf pas de dreamdate aflevering...? Bij ons (B) was die nl. gister...

    Wij hebben hier ma. en do.

    Sorry ik hou mijn mond verder! Whahaha :-#
     
  9. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik vind Takis echt grappig, ze opmerkingen, maar misschien komt dat wel omdat ik een zwakke heb voor griekse mannen :oops:

    Wij hebben gister deel 1 van de dream dates gezien volgens mij.

    Gringo wilde elynn echt graag zeg, kon niet van der afblijven, terwijl ze toch duidelijk aangaf niet met hem naar bed te willen :rolleyes:
     
  10. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik vind Takis echt grappig, ze opmerkingen, maar misschien komt dat wel omdat ik een zwak heb voor griekse mannen :oops:

    Wij hebben gister deel 1 van de dream dates gezien volgens mij.

    Gringo wilde elynn echt graag zeg, kon niet van der afblijven, terwijl ze toch duidelijk aangaf niet met hem naar bed te willen :rolleyes:
     
  11. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    dubbel gepost :rolleyes:
     
  12. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Getverrrrrrrrrrr wat is die Gringo eng zeg.... Brrrrrrrrrr, wat een eng mannetje. En wat een opdringerig ventje zeg, die had van mij ook al 3x een trap mijn bed uit gekregen, bah. Zelfingenomen kwast. 'Kom zoetje' ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww :confused:

    Takis vind ik ook een oelewapper. Bah. Arrogante kwal. Maar zijn vriendin is ook een vreselijke muts, dus wat dat betreft een prima setje.

    Ik hou niet van gladde mannen :( , doe mij maar een robuste... een ruige ;)
     
  13. Die Gringo is echt eng............blehhhhhh en hij heeft een ontzettende bord voor zijn kop. Iedereen ziet dat ie wordt afgewezen en dan toch doorgaan.....hoe dom kun je zijn?
     

Deel Deze Pagina