Goedemorgen, Even een vraagje, maar ik ben nu 4 weken en 1 dag zwanger hihi en ik ben onwijs blij! Maar ik heb heel veel symptonen en dat vind ik helemaal niet erg, maar ik heb iets en ik kan het niet thuis brengen. Klopt het dat je vagina nu ook wat vochtiger is, en dat je het gevoel hebt dat je lekt of doorloopt? is dat iets van je baarmoeder soms? Bedankt alvast Gr Sun
hoi, de baarmoedermond en vagina zijn heel rijk doorbloed in de zwangerschap, daardoor heb je meer afscheiding. Mirjam
Goedemorgen MIrjam, Super bedankt voor het antwoord, dus ik hoef me daar geen zorgen over te maken. Oja en is het zo dat als je een keer eerder een miskraam hebt gehad dat je dan eerder voor een echo moet? Ik heb n.l afgelopen April een MK gehad bij 4 weken en 3 dagen. Ik moet wel zeggen dat het nu allemaal wel anders voelt als toen. Maar toch wilde ik het even vragen. Dank je wel alvast. Groetjes Sun
Hoi Mirjam, En hoelang blijft dit aanhouden? want ik heb echt het idee dat ik incontinent ben hihi. En het kan toch zeker geen kwaad. Want ik kan er ook niet zo veel over vinden. Nou bedankt alvast. En een heel fijn weekend. Gr Sun