Mijn zoontje wil zelf zitten in bad, alleen is het zo glibberig dat hij met zijn snoetje in het water duikt. Nu zag ik dit: past dit in het badje?
Het babybadje bedoel je, het Truus? Ik weet wel dat ie met gemak in grote baden past (volwassen formaat)
Bij ons ook niet. Wat hier goed helpt is een antislipmatje op de bodem van het babybadje. Gewoon bij de prenatal te koop.
idd het babybadje Lexie! Maar zag de reactie van Vlinderbloem, dus die gaan we niet halen. Alleen nu even een andere oplossing vinden! Iemand tips?
Wij hebben een klein bad, maar hij past wel, we gebruiken hem al maanden, ideaal. In een babybadje past hij denk ik niet, daar zou ik idd zo'n antislipmatje in doen, verkopen ze ook bij de Hema.
Wij hebben ook een antislipmatje van de Hema, echt ideaal! Hebben ze ook nog lekker alle bewegingsvrijheid (Eva vindt het erg leuk om te gaan staan).
Ymke zit wel in bad, maar niet op antislip ofzo. We hebben dat gewoon nog niet gekocht. Niet dat er iets mis kan gaan, want ik zit er de hele tijd bij. Het opla bad lijkt me super, ook waterbesparender volgens mij. Nu laat ik het halve bad vollopen voor een klein meisje en daarna nog de douche erbij ook, en dat elke dag. Niet goed voor mijn milieu bewuste hart hoor!