Haa meiden, Heeft iemand van jullie het tiamo hobbelschaap? Ik vind die echt geweldig maar ze worden niet meer verkocht!! We gaan een schaapjes-babykamer maken.... en daar zou ie dus echt méér als perfect op passen! Ik hoor het graag! Liefs! Bekijk bijlage 18929
Hoi, Heb even voor je gezocht, hij is hier nog te koop: Tiamo Hobbelschaap Aanbieding van LupuX voor de laagste prijs - Koopjespakker.nl
Wat lief dat je op zoek gegaan bent! Maar volgens mij is ie ook hier niet meer te koop.. Er staat boven: Let op: dit is een oude aanbieding. Deze aanbiedingen is niet meer geldig. Ik kan er ook niet op klikken; dan stuurt ie me dor naar een site en daar staat dat de advertentie niet is gevonden... Of doe ik iets fout??
ja klopt maar daar wordt ie helaas niet meer verkocht.. Zoals dus (voor zover ik gezien heb) nergens meer op internet.. overal staat dat ze niet meer leverbaar zijn. Lijkt erop dat ze uit de productie zijn
ja idd.. ging ook even kijken maar kan ze nergens meer vinden. Prenatal heeft ook hobbelschapen maar dan een andere vind je dat iets?
Laatst was ik bij Toys R Us in Utrecht en daar stond hij nog wel. Misschien dat deze winkel ook bij jouw in de buurt zit en even bellen of hun hem hebben. Succes!
oke dankje voor de tip, die zal ik eens bellen morgen! @ Snoopy: geen idee, die heb ik nog niet gezien daar. Zal binnenkort eens een kijkje nemen
Helaas niet meer in de verkoop bij de toys r us (3 filialen gebeld in mijn buurt) Iemand anders misschien nog die me helpen kan??
Joehoeee iemand heeft op mijn 'gezocht' advertentie gereageerd op marktplaats; dinsdag gaan we 'm ophalen! ben helemaal blij!! Deze mag dus dicht!!