Ik ben op zoek naar een pakket kleding (winter-voorjaar) voor een meisje, maat 86. Merken waar ik van hou: hema, name it, cakewalk, baby barb. Mag van alles zijn: jurkjes, rokjes, broekjes, longsleeves, vestjes. Ik hou van vrolijke, stoere kleding. Schoentjes zijn ook welkom (maat 20). Ik hou niet van tuttige kleertjes en kleertjes met hello kitty of disneyfiguren. Wie-o-wie heeft er een leuk pakketje kleding voor me?
Hoi Nadja, ik heb hier nog wel wat kleding in maat 86/92 liggen, maar dat is vooral voor het voorjaar. Als je daar interesse in hebt, stuur me dan maar een pb. Ik heb bijv.: - Diverse rompers van de Hema, maat 86-92. - Spijkerrok van Baby Gap met binnenbroekje (ook van spijkerstof). - Lichtroze broek met stoere zakken van de Hema maat 86 (55% linnen, 45% katoen). Te fris voor de winter, wel leuk voor het voorjaar. - Oranje broek 7/8 lengte (ook voor het voorjaar). - Lichtroze blouse. - Vele shirtjes met korte mouwen voor voorjaar en zomer, maat 86-92 (zie foto hier onder).
Hema rompertjes met spaghettibandjes (ik heb er nog veel meer, ook zonder spaghettibandjes). Alles mag weg voor een klein prijsje.