Ik heb een dochtertje van 3,5. Voor haar gebruik ik nog een babyfoon. (wat trouwens een rotding is, dus die gaat binnenkort in de prullenbak) Nu met een 2e op komst, heb ik er 2 nodig, die elkaar niet storen. Ik ben echt afhankelijk van babyfoons, omdat ik het anders niet hoor beneden. Wie kan mij advies geven voor een goeie...vooral niet storende babyfoon die samen kunnen. Graag je reactie.. Alvast bedankt, groetjes annette
Kan je niet een goed gevoelige babyfoon op de kamer van de baby zetten waarmee je je dochter dan ook wel hoort, als ze op dezelfde verdieping slapen moet dat lukken toch? Ik heb een alecto en daar kan ik onze zoon zelfs op horen ademen, dus ben ervan overtuigd dat als die straks op de kamer van de kleine staat ik ons zoontje van 2 ook wel zal horen..
Hier hetzelfde. 1 Digitale babyfoon van Philips halverwege de twee kamers en ik hoor ze allebei heeeel goed. En stoort nooit, geen geluiden van de buren (dat is dan wel weer saai 8) ) dus ik ben er al jaren gelukkig mee.
Hier ook maar 1... die staat bij de jongste en staat op zn gevoeligst (alecto dbx88), als mn dochter nu echt hard gilt hoor ik het wel en verder luister ik gewoon afentoe. Een baby hou ik graag goed in de gaten maar naar mn dochter van bijna 2 ben ik makkelijker
Thanx voor de tips. Moet maar op zoek naar 1 goede babyfoon. Maar die van jullie zijn dan wel gevoelig zeg, da's wel makkelijk. Ze slapen in de toekomst als het goed gaat naast elkaar, dus dan kan ik hem gewoon op de babykamer zetten. Gewoon ff testen of ik haar ook hoor, en anders weer terugbrengen en een ander proberen. thanx groetjes annette
Ik heb de babyfoon alleen bij Tim op zijn kamertje staan en daar hoor ik Lisa ook heel zachtjes op als ze roept. Is niet echt nodig om een 2de aan te schaffen hoor!
Neem een DECT. Dect heeft keuze uit onwijs veel kanalen en is digitaal dus stoort niet. Dan is 2 stuks denk ik geen probleem.
Alecto dbx 85 of 88! daar hoor je alles wel op mocht je er toch twee willen deze storen niet op elkaar en niet op andere babyfoons
je hebt er nu al eentje die heeft 2 losse voor op de kamertjes te ]zetten en een ding voor te luisteren weet helaas niet hoe die heet ga hem wel halen
Hoi hoi wij hebben ook een alecto dbx88 gekocht vorige week en moet zeggen vind het een geweldige babyfoon. Hij staat bij lisette op de kamer maar ik hoor marki er ook door en die ligt 5 deuren verder maar ik hoor hem perfect. Hoor alle kids erdoor echt het is een hele goed babyfoon hij kost wel wat maar dan heb je ook echt wat wij zijn er heel tevreden mee.Vooral omdat we ze dus allemaal horen als we beneden zijn.
wij hebben voor Colin de ouwe babyfoon van Tristan. en op Tristans kamer staat nu een intercom, die staat op "de babyfoonstand"zeg maar. dus we kunnen hem gewoon constant horen en hij hoort ons niet. staat alleen aan als ie ziek is of zo, maar als colin straks groter is krijgt hij die op zijn kamer. is veel handiger eigenjlijk als de babyfoon omdat die intercom tenminste niet stoort. en als we naar de buren gaan, dan pluggen we hem daar in het stopcontact.