Beste allemaal, Wij hebben de kinderwagen Transit van de Babydump maar die is gister stuk gegaan. Ze hebben ons beloofd dat we een andere mogen uitzoeken. Maar welke? Graag hoor ik jullie ervaringen over kinder/wandelwagens. Ik zoek overigens een 4 wieler met stevige/ vrij grote banden. Wil ermee door het bos ect. kunnen. Graag hoor ik jullie ervaringen!
Ik vind de Mutsy ook fijn. Ik heb een tweedehands exemplaar waar al twee kindjes eerder gebrUik van hebben gemaakt en hij is nog steeds heel stevig.
Bedankt allemaal voor de reacties! De Joolz is denbk ik niet de wagen die ik zoek. De wagens die heb gevonden hebben vrij kleine wielen. De Mura had ik zelf ook al in mijn hoofd maar vind hem vrij prijzig aangezien de reiswieg er apart bijgekocht moet worden. De Transit die ik nu heb is onderdeel van Musty, dat bracht enige twijfel. Maar nu ik jullie reacties lees moet ik dat misschien toch overwegen. Hebben jullie ook nog voorkeur voor een type?
Mura!! Mijn briefje heeft een mutsy en dat onderstel ziet er een stuk minder robuust uit en ook die wieltjes lijken mij voor het bos niet robuust genoeg. Ook is het zo dat de wandelwagenbak van de mura een stuk groter is, dus daar past je kindje een stuk langer in! Meer waard voor je geld dus!