Mijn man en ik vinden deze naam heel mooi, alleen weten we niet zo goed in welke vorm, Jasmine, Jasmijn, Yasmin... Het probleem zit m een beetje in de uitspraak, want Jasmijn vinden we een beetje te 'hollands' klinken en Yasmin (djesmin) een beetje te engels/oosters. Ik vind zelf Jasmine het mooist denk ik, alleen jammer dat je dan 'mien' hebt aan het eind... Onze eerste heet Sophie Wat vinden jullie een mooie uitspraak en welke associatie hebben jullie bij Jasmine?
haha leuk, deze stond ook op mijn lijstje maar dan als Jazzmin (Djesmin) omdat ik dat toch wel t origineelst vond!
Ik heb gestemd op Jasmine. Maar als je het niet wil uitspreken als Djesmin zou je toch ook kunnen kiezien voor Jasmieneh. Dan hoeft het niet op mien te eindigen. jasmijn vind ik ook leuk klinken bij Sophie
Ik heb gestemd op jasmijn, past erg mooi bij Sopie, maar vind Jasmienuh ook leuk Ik ken 3 zusjes: Emma, Sophie en Jasmijn
Een vroegere vriendin van mij heet Jazmin, zij is Colombiaanse en haar naam spreek je gewoon uit als zoals je het schrijft, alleen dan met een s, dus Jasmin.
Leuk dat er toch ook liefhebbers zijn van Jasmine, want die komt volgens mij minder vaak voor Emma vind ik inderdaad ook heel mooi, mooie combi ook, die drie namen bij elkaar! Komt volgens mij wel weer vaak voor, net als Sophie. Jasmijn/Jasmine is volgens mij iets minder populair, ook wel eens leuk voor de verandering
Ik ook. Als 't zo wordt uitgesproken vind ik Jasmine het mooist en anders Jasmijn, hoe oer-Hollands het dan ook is...
Ik heb gestemd voor Jasmine, al vind ik Jasmijn ook erg leuk bij Sophie. Wat je ook doet, ga de naam ajb niet fonetisch schrijven... Dan zou ik het liever bij Jasmijn houden.
Jasmine, uitgesproken als Jasmiene (dus niet Jasmien), vind ik mooi. Jasmijn past bij nader inzien toch mooier bij de naam van je andere dochter!