McDonalds frustraties!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kletskoek, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Zucht vanmiddag even met de kinderen naar de McDonalds een ijsje eten. De oudste eet makkelijk zo'n ijshoorntje maar de jongste lukt dat nog niet. Gevraagd of het ijs van het hoorntje in een plastic bekertje mag. 'Tuurlijk mevrouw maar dan betaalt u wel meer. Eh hoezo? Nou dan moet ik een sundae ijsje aanslaan en deze is ruim €1,25 duurder. Hmm oké. Dan doe maar gewoon het hoorntje. Oké wilt u daar een plastic bekertje bij? Nee, want daar betaal ik meer voor. Nee mevrouw niet als u het horentje erbij neemt, dan sla ik gewoon deze aan en niet het sundae ijs. Wat jij wilt, als mijn kind haar ijsje maar krijgt' En oja; waarom is de McFlurry stroopwafel er niet meer ;)

    Zo mijn frustratie over de McDonalds, totaal niet relevant maar ben benieuwd naar die van jullie.
     
  2. Babke

    Babke VIP lid

    24 okt 2011
    5.895
    3
    0
    Roosendaal
    Die verkoopster heeft het licht dus niet uitgevonden zo te horen :D
     
  3. Wen1975

    Wen1975 Fanatiek lid

    21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Huh onlogisch... Ze had ook gewoon te hoeveelheid van een hoorntje in een plastic bekertje kunnen doen dan voor de prijs van een hoorntje. ;) Hoezo moeilijk doen als het makkelijk kan. ;)
     
  4. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.489
    858
    113
    Denk het ook niet..:D
     
  5. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ja precies, haha. Dat dacht ik dus ook. Schijnbaar denk ik te makkelijk of zij te moeilijk? Enfin dan betaalde ik dus de prijs van een sundae ijsje. Maar bestelde ik gewoon het hoorntje en deed zij deze met het ijs in een bekertje dan was het wel prima.
     
  6. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.482
    2.382
    113
    Hahaha wat stom.
     
  7. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Je moet niet afwijken van het protocol :)
     
  8. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    En bedankt.. Nu heb ik zin gekregen in een Mcchicken sate. :D
     
  9. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Ja, inderdaad ik was toch ook erg teleurgesteld laatst, kwam speciaal voor de Mcflurry stroopwafel, hebben ze die niet meer. Maar een andere genomen, maar het was toch niet wat ik wou, als ik wat fouts eet, wil ik er ook goed van genieten, haha.
     
  10. Chaii

    Chaii Niet meer actief

    En altijd vergeten ze de servetten bij de drive true.......
     
  11. Josie88

    Josie88 Niet meer actief

    Jeminee, wat een helder licht... ;)

    Vind het irritant dat je niets extra kunt bestellen, bijv. McChicken met een plakje kaas. Wil er extra voor betalen, da's het probleem niet, maar absoluut onmogelijk... Zonder iets bestellen kan dan weer wel, doe dat trouwens ook altijd, krijg je het in ieder geval vers. Bah, soms zo'n slappe hap...
     
  12. ukky

    ukky Actief lid

    14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    net als de milkshake schoco is er ook steeds niet wel andere maar die vind ik niet lekker echt jammer
     
  13. knutselkitty

    knutselkitty Fanatiek lid

    30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    damned... zin in mac nu.. XD maar ja, soms werken er echt mensen daar, dat ik zoiets heb van... oke dat het hersenloos werk is, maar op zijn minst wakker worden is wel fijn..!
     
  14. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik bestel ook altijd zonder, krijg je het idd tenminste vers!
    Waar ik me dood aan erger is dat er altijd een kilo ui op de hamburgers zit! En dan is het nog geen eens fijn gesneden, zodat het proeft alsof je een hele ui in je mond hebt met een klein beetje hamburer ipv van een hamburger met een beetje ui:(. Dus geen ui meer voor mij op mijn hamburger!
     
  15. Snne

    Snne Bekend lid

    10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Wij hadden de app gedownload van de mac. Daar heb je elke week 3 kortingsbonnen... Beetje jammer dat ze bij de kassa nog niet wisten hoe dit werkte.. uiteindelijk is het wel gelukt maar toch:) je moest gewoon je telefoon laten zien met die app ervoor en dan de bon activeren dan krijg je die korting :p wij hadden 2 big macs halen 1 betalen :) gedaan.. het eet toch lekkerder als een broodje gratis is haha :p
     
  16. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Da's een mooie!:D
     
  17. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
  18. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs

    So true...:D
     
  19. knutselkitty

    knutselkitty Fanatiek lid

    30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    ik hoef nooit speciale bestellingen te doen om het vers te krijgen, als ik het hier bestel, mag ik eerst zien hoe ze na 3 minuten naar achteren roepen wat ze nodig hebben, en dan zie ik het gepakt worden, en gereed gemaakt worden, en in de doos gepropt worden (ja.. ik kan zelf verder mijn big mac beleggen meestal.) waarom ben ik verhuisd? :( mis de oude goede mac XD
     
  20. guus

    guus Fanatiek lid

    20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    hier ook een rampen mc, meestal vergeten ze wel wat, of is een deel al koud, en vooral bij de happymeal, patat zoooooo zout bah.
    laatste keer was echt een ramp, kipnuggets smaakten alsof je bij elke hap gewoon een hap olie nam, erg veel zout op de patat, met gevolg dochter wil niet meer naar de mc, vind ze vies.
    mama blij die van mij vind ze heerlijk hihihi.
    en bij manlief is fast food ook echt fastfood, binnen 15 min zit hij op de wc hahaha

    ik hoef er niet meer heen, (al vond ik 1 broodje met kip wel erg lekker) wij gaan er alleenn nog maar heen voor het ijs, al is dat hier zomers vaak zo slap dat je het haast kan drinken.
     

Deel Deze Pagina