Ik vind Lore juist heel erg mooi klinken! Lotte vind ik een beetje dom klinken. Bovendien ken ik een Lotte van vroeger en daar riepen de kinderen altijd van"Lotje uit een gesprongen kapotje!"
ik ga ook voor lotte. leuke vlotte naam en klinkt goed bij je zoontje.vind lore zo'n naam voor verwarring. krijg dan van die visioenen waarin je eindeloos moet uitleggen, zeg je nu lorre mevrouw? of loréeee? hoe dan ook blijft het een beetje klinken als een papagaai...sorrie
Moeilijk... Lotte is een leuke naam, maar past naar mijn mening niet zo bij Tibo. Lore vind ik echt geen mooie naam, maar past wél bij Tibo vind ik. Dan zou ik ook eerder voor Mare of Lize gaan!
Ik denk dat je Lore ook meer moet uitspreken als Loooore en niet zo kort Nederlandsig Lorre. Het moet een beetje zweven Haha, in mijn uitspraak klinkt het namelijk helemaal niet als Lorre.
Ik kies voor Lore. Als het bij ons een meisje was geworden hadden we dit gekozen. Deze naam komt ook niet zo heel veel voor en daar houden we wel van. Lotte vind ik zo algemeen.
Sorry, ik lees ook lorre als ik dat zie staan, en denk ook aan een papagaai. Ik weet alleen niet hoe je de spelling zo zou kunnen veranderen dat je dat er niet meer in ziet. Loore, Lòre, ik weet het ook niet. Ik vrees dat klasgenootjes ook lorre zullen gaan zeggen.