wij weten sinds woensdag dat we een dochter krijgen ...nu hebben we al een zoontje Rubin...dus de naam moet daar ook een beetje bij passen...welke vinden jullie het mooist ? * Benthe * Sarah * Nine * Arwen * Linde dit zijn de namen op mijn lijstje of misschien hebben jullie nog leuke ideetjes
Jeetje ik vind ze allemaal leuk. Mooie namen hebben jullie bedacht hoor. Ik ben t minst enthousiast over Sarah, niet omdat ik t geen mooie naam vind (in tegendeel zelfs), maar meer omdat t de minst originele is. De rest is net was aparter en daar houd ik wel van.
Leuk voor jullie, gefeliciteerd! Ik vind uit jouw rijtje Linde het leukst! Maar ik ken ook een Ruben en Bente, dus Rubin en Benthe vind ik ook heel goed bij elkaar passen! Sara(h) en Nine vind ik ook nog wel leuk, bij Arwen zou ik persoonlijk aan een jongen denken, dus dat zou ik niet doen. Andere ideetjes... pfoe... Mare misschien?
hahaha dit gaat nog lastig worden ...wij neigen zelf het meest naar Benthe of eigenlijk mijn vriend neigt het meest naar Benthe...gelukkig hebben we nog even...in ieder geval al bedankt voor jullie input en ben benieuwd naar meer
Frederieke Ik vind alle namen wel leuk aleen ik zou niet voor Sarah gaan. Rubin is een bijzonder (mooie) naam en daar zou ik dus een bijzondere naam bij kiezen. Ik vind Linde, Arwen en Benthe er erg leuk bij staan
Ik vind Sarah het mooiste. Benthe vind ik persoonlijk echt niet mooi. Ik weet ook niet hoe jullie achternaam is, maar als je bv Koopman heet krijg je Benthe Koopman (ben te koop man). Rubin & Sarah vind ik echt heel mooi klinken en staan
ik kom ook ff snel een mening droppen... Ikzelf vind Nine en Linde het mooiste. De rest zijn ook prachtige namen!
Bente vind ik erg leuk! En Linde ook heeeeeeel mooi! Nine ok, maar beetje gemaakt en niet echt internationaal (spreek maar uit op zn Engels) Sarah vind ik wel een ok naam, wel wat gewoon (aan de andere kant wel soort van oermoeder ) Arwen, mwa Andere suggesties: Jente (meisje in t Noors), Lis (vind ik zelf geweldig, maar al dochtertje van kennis), Imme (idem), Mila (idem) ennuh Mirre natuuuuuuurlijk
Allemaal leuke namen alleen vind ik Arwen wel jongensachtig klinken en bij Sarah zou ik snel Ruben horen (twee joodse namen). Ik vind Linde en Benthe heel leuk
Benthe...Ninthe vind ik ook heel leuk.. Arwen vind ik ook iets meer neigen naar een jongensnaam.. Succes!
k vind ze allemaal wel leuk, heb niet echt een voorkeur. Ik vind benthe niet zo leuk maar dat komt omdat ik een benthe ken die niet zo leuk is...