wij vonden dat echte fotoboeken eigenlijk een beetje uit de tijd beginnen te raken.. en tja.. dan tegen de tijd anne volwassen is is het natuurlijk echt uit de tijd en dergelijke dus wij dachten dat een website misschien ook wel heel leuk was bovendien is dat door ons makkelijker bij te houden omdat we allebei "altijd" online zijn zo ongeveer. Het geheel is in dezelfde stijl als ons geboortekaartje... dus wat ons betreft vinden we het wel erg mooi geworden ik hoor graag wat jullie er van vinden http://annedaniels.nl
en waar blijft jouw zwangerschapsdagboekje nou natasj? ben je al verhuisd eigenlijk? wij wel.. maar oude huis staat nog steeds te koop dus ben nog reglematig ind e buurt
ghehhehehe geen dagboekje hier.. helemaal geen puf voor gehad. Ja wij zijn ook verhuisd (17 december).. en idd ons huis staat ook nog te koop! balen he?
hmm verveledn hoor vind het maar niks zo'n dubbelhuis al kan ik nu tegen job zeggen dat ie in het oude huis kan gaan slapen ipv op de bank maarja.. dat doe je dan toch ook niet he *grinnik* (op de bank ook niet trouwens.. )
weet niet hoe groot jullie huis was.. maar wat ik heb gezien is het in die straatje ietsje duurder dan bij ons en nu geen werk.. dus das dubbelnasty
ahja.. mijne is 55m2 dus zal wel aardig schelen in prijs vermoed ik ook (nu nog in ziektewet.. dus het is nog overkomelijk.. maar zal toch weer hard op zoek moeten naar werk ben ik bang)