Rozig vocht verlies? Advies gevraagd!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sassyhoneybee, Apr 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sassyhoneybee

Apr 2, 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Sassyhoneybee, Apr 24, 2013
    Last edited: Apr 24, 2013
    Beste dames,

Vrijdag voor het laatst 'geklust', 9 april - 13 april menstruatie gehad... Geen idee hoe lang mijn cyclus is daar ik gestopt ben met de pil en naar mijn mening nog steeds aan het ontpillen ben.

Nu lees ik dat het vanaf de bevruchting tot innesteling 5/8 dagen kan duren, eventueel gepaard met innestelingsbloed (dit geldt niet voor iedere vrouw).

Zoals jullie kunnen lezen hebben mijn lief en ik vrijdag voor het laatst geklust en ik verlies sinds gisteren avond (dinsdag) af en toe wat rozig vocht.. Ik heb al gekeken of dat het misschien met het plassen mee kwam maar dit is dus niet het geval...

Nou zit ik nog niet op de 5/8 dagen (op moment van schrijven wel.. maar gister nog niet), kan dit innestelingsbloed zijn? Verder nog geen symptomen.. logisch ook want als het zo is dan is het nog geen 5 dagen onderweg.. al had ik gister wel last van oprispingen.

Verder ben ik ook nog lang niet overtijd, als ik van een normale cyclus (28 dagen) uitga dan ben ik pas eind april aan de beurt. Dus testen doe ik ook pas ergens medio mei mocht de menstruatie uitblijven, maar toch...

Iemand advies?

2. Sassyhoneybee

Apr 2, 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

Share This Page