Hallo allemaal, Ik heb behoefte aan jullie ervaringen.. Vandaag ben ik 1 dag overtijd. Geen spoor te bekennen van menstruatie (geen bruin of rood verlies). Uiteraard een test gedaan, maar de enige streep die ik zag was de controle streep. Wat voel ik? Steken/zeurderige pijn in buik ( lager dan menstruatie pijn) wat draaierig en maagzuur! De buikpijn baart me wat zorgen, heb het idee dat dan m'n menstruatie eraan komt. Wie herkent deze symptonen en werden jullie gewoon ongesteld? Alvast dank!!
Tja het kan alle kanten uit het klinkt als menstruatieklachten maar het klinkt ook als prille zwangerschaps kwaaltjes het kan zijn dat jou lichaam niet zo snel is met het aanmaken van hcg en dat het nog te laag is om positief te testen het kan ook zo zijn dat je eisprong niet iets later is geweest en dat je bijvoorbeeld morgen ongesteld moet worden. Even afwachten dus en anders morgen of overmorgen nog n keer testen
Dank voor je reactie. Ik gebruik wel ovu testen en m'n ei was volgens schema Vooral dat maagzuur maakt me aan het twijfelen. Dat heb ik nooit. Net een kiwi gegeten, nou dat was geen succes... Ik durf er niet op te hopen, dus ga ervan uit dat kinderleven nwe ronde in ga, maar ben benieuwd wat ervaringen zijn van anderen. Iig dank voor je reactie!
Kinderleven= dat ik een nieuwe ronde in ga Auto correct van de IPad. Wel bijzonder dat er juist dit woord gemaakt wordt...
Erg spannend dus hoop voor je dat je zwanger bent en ik zou zeggen morgen gewoon nog n keertje testen
Like button!!! Ik kan niet goed antwoord geven op je vraag, wat ik wel weet is dit: je lichaam kan je gigantisch voor de gek houden!! Ieder pijntje, scheutje en steekje valt ineens op en je gaan alles redeneren aan een zwangerschap of menstruatie. Je kan jezelf echt gek maken met allerlei scenario's helaas. Er zit dus niet anders op dan afwachten en over paar dagen weer een test te doen.... Ik zit ook nog op het wachtbankje, vandaag cd 47, nog geen menstruatie zondag een negatieve test...
Ik moet vrijdag ongesteld worden (als ik al normale cyclus heb, heb alleen pil menstruatie gehad tot op heden). Maar heb ook twee hele dagen last van maagzuur / misselijkheid gehad. Had zelfs moeite met een kopje thee drinken, heb ik anders ook nooit. Nu is het over. Ben benieuwd! Maar ik zou over een paar dagen een testje tegen aangooien als je overtijd bent. Doe je toch zo'n goedkope van kruidvat bijvoorbeeld; twee voor vijf euro.
Owh ja je lichaam kan je heeeeeel goed voor de gek houden. Verstand: je gaat ongesteld worden Gevoel: zwanger We wachten t af.. En heb de KV testen in huis....