Topics in de lounge

Discussion in 'Over deze site' started by Juul75, Apr 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,092
    7,843
    113
    Ligt het nou aan mij, of gooit men tegenwoordig alle topics maar gewoon in de lounge in plaats van op de daarvoor bestemde forums? Ik tel op dit moment:
    - Een topic over zwangerschapskleding
    - Een topic over werk en een ziek kind
    - Een topic over je baby thuis laten terwijl jij weg gaat

Ik heb ook het idee dat dit steeds vaker gebeurt. Is het misschien een idee om, naast dat jullie de berichten verplaatsen, ook de dames TS per PB nog even te wijzen op wat waar geplaatst moet worden?

2. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,984
    113
    Als wij zien (of als er melding van gemaakt wordt) dat een topic niet goed geplaatst is dan verplaatsen wij het naar de juiste plek. De topicstarter krijgt van ons een pb'tje waarin wij vertellen waar het naartoe verplaatst is.

Als je zelf topics tegenkomt die niet goed staan kan je dit ons laten weten door ze te melden. Dit doe je door op het verkeersbordje rechts bovenin het betreffende bericht te klikken. Wij zullen er dan naar kijken.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat is niet alleen in de Lounge. Er staat nu ook een topic over vis eten in het Felicitatietopic Ik ben Zwanger.

Voedingsvragen staan ook vaak onder Baby en Dreumes, terwijl daar aparte forums voor zijn.

4. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Ik had ook al het idee dat het de laatste tijd steeds vaker gebeurt..
    Maar als ik het zie, dan maak ik er een melding van door op het verkeersbordje te drukken. :)

5. Felice

Felice VIP lid

Apr 22, 2009
    7,543
    8,502
    113
    Ik voel me altijd zo'n zeikerd als ik dat dan meld ... :)
    Maar ben het met jullie eens hoor!
    Misschien toch maar af en toe op dat driehoekje klikken :D

6. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,092
    7,843
    113
    Ja, ik heb vandaag ook maar bij elk topic op een driehoekje geklikt maar dan voel ik me ook zo'n zeur :)

7. Ik denk dat er gewoon een beetje teveel subforums zijn, waardoor mensen op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer zien.

Als je een vraag hebt over het eten van je kleuter, en je komt eerst langs een forum over kleuters, dan zou ik ook niet verderscrollen om te kijken of er toevallig een subforum is waar mijn vraag nóg beter past, denk ik :)

8. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,984
    113
    Wij vinden het juist fijn als jullie die berichten doorgeven. Dus gewoon doen hoor!

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Haha eens, ik zie het ook steeds vaker maar voel me dan zo'n betweter dus doe maar net of ik het niet zie:p

10. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Ach, de topicstarter ziet niet dat je haar/zijn topic gemeld hebt, dus kan diegene gelukkig ook niet kwaad op je worden. Alleen de modjes zien je melding. :D

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Inderdaad fijn.. er wordt zoveel gepost dat wij lang niet alles spotten, jullie hulp is zeer gewenst!

Share This Page