@Beheer, help me even want ik vraag me al zo lang iets af maar heb nooit de tijd genomen om er naar te vragen. Nu ik weer iets zie gebeuren doe ik het maar toch.. Dubbele accounts zijn niet toegestaan. Waarom mag de een dat wel en de ander niet? Waarop wordt dat gebaseerd?
We hebben de regel dat dubbele accounts in principe niet zijn toegestaan. Helaas is er in het verleden nogal eens misbruik van gemaakt. Als iemand een vraag heeft dat betrekking heeft op zwanger worden, de zwangerschap of kind(eren) willen we een uitzondering maken en een tijdelijk 2e account toestaan. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Helder. Maar dat beantwoordt niet helemaal mijn vraag want hoe kan het dan dat ik soms topics tegen kom die geen betrekking hebben op bovenstaande onderwerpen maar toch toegestaan worden? Terwijl, zoals ik al eerder zei, andere topics met een soortgelijk onderwerp worden gesloten. Even voor de duidelijkheid, ik heb geen topic geopend onder een ander account, was er gewoon nieuwsgierig naar.
Niet iedereen vraagt vooraf toestemming. Sommigen maken gewoon een extra account aan en plaatsen daarna onderwerpen die eigenlijk niet zijn toegestaan. Deze accounts komen later pas aan het licht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl