wie van jullie gebruikt er dasty van de wibra en waarvoor allemaal? ik gebruik het voor vlekken uit kleren te krijgen en dat gaat perfect. nu kreeg ik van de week een doosje met kleurvangerdoekjes erbij ook van dasty weet iemand of je deze ook kan kopen en hoe duur deze zijn.
Ik maak er alles mee schoon haha badkamer,keuken ga zo maar door Maar nog geen doekjes erbij gehad Je bedoeld die van die reclame zul je vast wel in de supermarkten kunnen halen maar niet van dat merk dacht ik
I LOVE DASTY! Ik gebruik het ook overal voor. De badkamerreiniger ben ik alleen niet zo stuk van, maar de "antikal"vind ik juist weer wel super. Heb ook dat vlekkenmiddel gekocht (we hebben pas sinds kort een wibra hier, eerst moest ik ervoor naar een andere stad en gebruikte ik alleen de ontvetter), maar dat heb ik nog nooit nodig gehad. Die doekjes ken ik niet, ben benieuwd, lees ff mee hier!
ohw ben erg benieuwd naar de doekjes, aangezien ik ook Dasty verslaafd ben. Krijg alleen altijd zo koppijn van. Maar het resultaat mag er zijn dus neem ik de koppijn altijd voor lief
bedoelen jullie de dasty van de wibra ? die heb ik nl ook gekocht ....van die spuitflacons....ben er nog niet helemaal kapot van ...maar misschien dat dat nog komt ! iemand tips wat je allemaal met dasty kan doen ?
Ik heb gister toevallig een fles gehaald. Het werkt wel goed. Aangekoekte ovenschalen zijn in ieder geval zo weer schoon. Verder nog niet veel gebruikt.
tipje voor je voegen, een afwasborstel en gloor, ze zijn zo weer schoon Dasty uit de flacons is voor te ontvetten
ja die van de reclame heb je nu dus ook van het merk dasty heb ze vorige week gratis gekregen bij een fles dasty ontvetter.
De kwaliteit van de ontvetter vond ik een paar jaar geleden veel beter...ze hebben vast de samenstelling veranderd
Hier ook een dasty fan! ik maak er alles mee schoon, met de ontvetter (gele fles) en de antikal/badkamerreiniger (paarse fles). De voegen krijg je er niet mee schoon, die doe ik met chloor inderdaad.
vandaag bij de wibra geweest heb de doekjes gevonden kosten 1,99 voor 10 scheelt de helft met die van de tv die kosten rond de 4 euro. dus we kunnen weer veilig wassen hihi.
Even resumeren: wat bestaat er allemaal van de Dasty? Ontvetter Badkkamerreiniger Doekjes om kleurmengen te voorkomen Antikal ...
ik vraag het nog maar een keertje ... is dasty alleen verkrijgbaar bij de wibra ? ik heb roze spuitflessen met blauwe dop ...is dat wel de goede ?/
Ja volgens mij is Dasty alleen maar verkrijgbaar bij de Wibra, en staat duidelijk Dasty op De ontvetter is een doorzichtige fles met gele vloeisof erin