Voor de verjaardag van mijn vriend kaartjes kopen voor een wedstrijd van Ajax. De kaarten zijn alleen nog niet in de verkoop en ik wil graag weten aan wat voor bedrag ik moet denken. Het gaat om een wedstrijd tegen twente en ik heb het liefst ook goede plaatsen. Liefst op de lange zijde en niet al te hoog. Iemand een idee hoeveel dit ongeveer gaat kosten voor twee kaartjes?
Het is natuurlijk net de vraag of er nog kaarten vrij zijn, maar denk dat je toch snel moet rekenen tussen de 30 en 50 euro per kaartje als je beetje plaatsen wilt hebben.
Denk ook wel zo rond de 30-50 euro je heb wel een clubkaart? Weet ook niet hoeveel kaartjes er mee kan nemen
Let er inderdaad wel op dat je een kaart hebt, anders kun je ze misschien nog niet kopen. 50 euro ben je denk ik zeker wel kwijt??
Ja dat hoorde ik ook. Dat je ook een soort clubkaart moet kopen om kaartjes te kunnen kopen. Lees net op internet dat de aanvraag daarvan wel 4 weken kan duren dus binnenkort maar aanvragen want vriend is al eind augustus jarig.