Wat het beste doen tegen droog haar ???

Discussie in 'De lounge' gestart door belin, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    De titel zegt het al. Mn haar lijkt de laatste weken echt wel stro. Vind het zo n lelijk gezicht. Ik gebruik altijd al creme spoeling en heb hier ook nooit last van gehad. Nu heb ik bij de kapper iets gehaald en dat heeft ook niet geholpen maar kostte me wel 18 euro ! Misschien heeft iemand een goed tip voor me ? Alvast bedankt !

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    haar nspoelen met koud water, dan haar droog "drukken" niet wrijven etc, maar handdoek erop en deppen. aan de lucht laten drogen.

3. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Biosilk werkt bij mij heel erg goed, of de Zijde van Chi !

4. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Mn dochter heeft heel lang droog en kroesachtig haar achter op haar hoofdje gehad. Mn ex had er per ongeluk zwitsal badolie ingesmeerd en haar op bed gelegd (volgende dag pas eruit gespoeld) en sindsdien is het niet meer droog...het proberen waard misschien:p

5. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    60 seconden masker van goldwell (verkrijgbaar bij de kapper die goldwell verkoopt). Dan vrij dik in je haar smeren, handdoek om je haar doen, 20 minuutjes laten intrekken en dan met lauw water uitspoelen. Zelfs mijn geblondeerde kroeshaar wordt er zacht van.

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Bij de kruidvat hebben ze een kokos lijn ik heb altijd de tube met kokos olie een druppel ter grote van 50 cent op mijn hand en verdeel dit door mijn vochtige haar werkt echt SUPER.

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    of de tubetjes met amandelmasker van eigen merk kruidvat. dat is olie wat je iets op moet warmen, helpt hier ook fantastisch!

8. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Door het vele blonderen wat ik heb gedaan in het verleden is mijn mooie dikke bos veranderd in een dikke pluizige en statische plumeau...

Nu heb ik bij de Action een soort van olie gekocht, die moet je in nat haar smeren. Kost niet al te veel en het resultaat is er wel naar. Als je er niet te veel in doet, heb je een mooi glanzende bos haar.
    Doe je er wel te veel in is het een vette bende.

Maar die olie heb ik ook van gliss kur gekocht, die is ook erg goed.
    En minimaal 1 keer per week een masker nemen.

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    een goed masker kopen voor je haar

10. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat een hoop tips ! Ga er zeker wat uitproberen. Bedankt allemaal

11. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0

is dat die silk van de action? die heb ik sinds kort ook en dat werkt idd super.

Deel Deze Pagina