Wie kan mij helpen! Wij willen met zn 3en, een week of 1,5 week naar Landal of Center parks gaan van de zomer! Het gaat dus om een zomervakantie, eind juni/begin juli! Ons zoontje is dan ongeveer 23 maanden! Wat is leuk? Wie heeft er ervaringen met onderstaande parken!? Center Parks Huttenheugte Center Parks Erperheide Landal Land van Bartje Landal Coldenhove Alvast bedankt. Groetjes!
he hallo wij zijn vorig jaar in mei een weekendje naar het land van bartje geweest, onze kinderen waren toen 3,5 jaar en en 20 maanden. het is een heel leuk park met groot zwembad(ook voor de kleintjes) en indoor speelplaats etc.. huttenheugte zijn we ook eens geweest een paar jaar terug toen onze oudste iets van 8 maanden was, op zich leuk park, het zwembad staat centraal natuurlijk en vlakbij ligt plopsaland maar daar kunnen hele kleintjes nog nergens in, je moet bijna overal 1 meter groot voor zijn. GR
Wij zijn bij erperheide geweest en vond dit super, ook leuk de baluba erbij zwembad erg mooi echt top gehad Hutteneugte zijn we afgelopen november geweest en dat was voor ons eens maar nooit weer, echt overal is daar water, meren sloten de kinderboerderij zat op een eiland en vond het zwembad niet zo groot en mooi. Al met al vond ik het met mijn zoontje van bijna 2 die dol is op water een ramp want als we ergens heen gingen moest hij verplicht in de wagen anders was het niet verantwoord.
Wij zijn vorig jaar naar het land van bartje geweest, super leuk park. Maar ook rabitt hill is super (landal), mooi zwembad, leuke indoorspeelplaats, en genoeg ruimte om alle huisjes.
Wij zijn net terug van Landal Stroombroek. Is erg leuk. En zomers helemaal met strand erbij en je kunt gratis in het Land van Jan Klaasen. Dit is een hele mooie binnen en buitenspeeltuin.
We hebben net geboekt! Het wordt van de zomer 1 week landal Bartje! En dan in september mooi nog 'n week Erperheide ! Thanx voor de tips!
wij gaan naar landal van de zomer de vossemeren ik ben benieuwd. ik vind cp kempervennen en heijderbos super