Heeft iemand een one2track horloge? Ik heb een vraag

Discussion in 'De lounge' started by Mammaaa, Jan 9, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,084
    694
    113
    Gister heeft mijn dochter voor haar verjaardag een horloge van one2track gekregen. Echter krijg ik vandaag continue deze melding. (Terwijl het horloge op schoot zit)

Toen ik net de sos knop indrukte kreeg ik wel een locatie. Echter is dit ongeveer 40 meter van onze locatie af.

Hij geeft om de 10 minuten een locatie volgens de instellingen en ik heb al meerdere keren op locatie verversen geklikt. :)

Doe ik iets fout of mis ik iets?

Attached Files:

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dochter heeft ook een one2track horloge en heb deze melding nog nooit gehad. Heb je alle stappen uit het boekje wel doorlopen na het downloaden van de app?

Mammaaa likes this.
  3. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,084
    694
    113
    Dacht het wel.. anders moet ik even herstarten en opnieuw instellen..

4. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,423
    447
    83
    Limburg
    Hier ook zo'n horloge maar deze melding idd ook niet gehad. Wel eens dat de locatie niet exact. Maar dan zit ie via gps en niet via Wi-Fi bij locatie

GossipGirlxoxo and Mammaaa like this.
  5. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

Sep 11, 2021
    544
    438
    63
    Ken de melding ook niet, klantenservice reageert goed en snel is mijn ervaring. Mail ze even ..

Mammaaa likes this.
  6. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,084
    694
    113
    Top bedankt dames! Morgen even rustig naar kijken als ik weer helemaal bij de les ben...

Moet zeggen na een druk verjaardagsweekend ben ik niet meer zo helder. :roflmao:

GossipGirlxoxo likes this.
  7. Marti

Marti Fanatiek lid

Apr 18, 2014
    2,385
    867
    113
    Ik herken de melding ook niet. Ik vind deze horloges echt ideaal. Kan precies zien waar de monsters uithangen:roflmao:

GossipGirlxoxo and Mammaaa like this.
  8. Bloem74

Bloem74 Actief lid

Nov 15, 2016
    215
    48
    28
    Female
    X
    X
    Ik heb dit alleen gehad toen het saldo op bleek te zijn op die van mijn zoon dan geeft hij ook geen exacte locatie meer aan. Ik zou contant op nemen met de klantenservice als dit niet het geval is.

Share This Page