Huurhuis omgeving Den Bosch

Discussion in 'De lounge' started by , May 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi,

Wij zijn momenteel wonende in een appartement (huur) in den bosch. Omdat we dit particulier huren betalen we ontzettend veel en we willen dit graag anders zien. Ook zouden we graag een tuin willen etc, dus opzoek naar een nieuwe huurhuis.

Alleen nu komen wij beide niet uit deze omgeving en hebben we geen flauw benul via wat/waar we aan een huisje kunnen komen?
    Kan iemand ons hier wat tips over geven? (Het moet alleen géén particuliere huur zijn..)

Alvast super bedankt!

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Je kunt je inschrijven bij een van de woningstichtingen in de omgeving, maar daar moet je vaak jaren wachten. Inschrijven zou ik dus sowieso doen.

Je zou kunnen kijken via directwonen of op Funda en Marktplaats. Maar ja, dat is vaak we particuliere verhuur.

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    is kopen niet een betere optie?

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Je moet je inderdaad inschrijven, maar in DB is er een superlange wachtlijst. Directwonen zou ik ook niet doen, dat is vaak echt duur! Ik denk inderdaad dat kopen de enige optie is als jullie in DB willen blijven.

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja en kopen is op zich niet eens zo duur want we betalen nu aan hypotheek wat we eerder voor een flatje aan huur kwijt waren daar hebben we nu dus een groot huis voor met een tuin...

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    Je moet gewoon blijven reageren.... probeer het eens in omliggende dorpen...maybe heb je mazzel!

succes!

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    brabant wonen is het in db

Share This Page