Tickets Londen Broadway musical

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Koraal82, 11 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.283
    1.443
    113
    In de herfstvakantie ga ik naar Londen en ik heb gisteravond gekeken voor kaartjes voor de Lion King. In New York kocht ik altijd ter plekke kaartjes en die waren dan goedkoop omdat je ze op de dag zelf kocht. Is in Londen ook zoiets of kan ik ze beter van te voren kopen? We zijn overigens wel met 2 gezinnen dus hebben 8 kaartjes nodig (hoeven niet perse bij elkaar te zitten). Ik zie nu nog wat goedkopere kaarten die je kan kopen maar er zijn ook heel veel dure kaarten (ik hoop dus eigenlijk dat die tzt goedkoper worden). Iemand ervaring mee?

2. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    The Lion King weet ik niet. Maar toen ik nog wel eens naar Londen ging, hadden ze bij verschillende musicals wel day seats. Bij wicked was het de eerste rij en daar betaalde je dan 25 pond voor. Billy Elliott had ook zoiets.

Qua drukte is het heel verschillend. De ene dag stond er om 9.00 uur al een mega rij en de andere stond je om 9.30 uur nog vooraan in de rij. Kassa ging open om 10.00 uur.

Als je zeker wilt zijn van kaarten en helemaal omdat jullie met 8 personen zijn, zou ik denk ik voor safe gaan en van te voren bestellen.

Koraal82 vindt dit leuk.
  3. MissXray

MissXray Niet meer actief

Ik ben toevallig ook recent bij de lion king geweest. Ook getwijfeld en toch vanuit nederland al besteld. Op de dag zelf uiteindelijk geen ticket mee te krijgen. Ik denk dat deze musical relatief populair is, omdat deze oom heel geschikt is voor kinderen die nog geen engels kunnen. zaal zat volledig vol, ik zou de gok met 8 man niet nemen.

4. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.283
    1.443
    113
    Op welke rang zat jij ongeveer? Wij zitten nu naar kaarte te kijken helemaal bovenin (de een na goedkoopste). Twijfelen tussen frozen en lion king. Mijn kids willen naar de lion king maar die van mijn zus naar frozen. Frozen is wel een stuk goedkoper.

5. Lindy92

Lindy92 Bekend lid

5 okt 2020
    642
    323
    63
    Misschien een idee jullie met de de Kids naar de lion king en jouw zus met kids naar frozen? Denk dat ik het zo had gedaan :)

Koraal82 vindt dit leuk.
  6. MissXray

MissXray Niet meer actief

Daar zaten wij ook omdat wij laat waren met boeken. Was prima te doen, maar zou volgende keer een iets mooiere plek willen.

Koraal82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina