Ik zoek voor onder een vreselijk lelijke tuinbroek die ik heb gemaakt (van babyrib met racewagentjes, D. vond de stof zo mooi) een bruine coltrui in maat 110. Dan wordt het wellicht een beetje retro en kan het ermee door Ik kan alleen nergens bruine coltruitjes vinden. Weet iemand waar wel?
Hahaha, lieve mama die iets maakt dat ze zelf heel lelijk vindt Dit misschien? Katoenen coltruitje Kinderkleding jongens - Kiabi - 4,99 Tricot coltruitje Jongenskleding - Kiabi - 3,99
Tuc, lol Fafa, onvoorwaardelijke liefde heet zoiets geloof ik Het ene truitje is net te licht, het ander lijkt wat roodbruin. Misschien upload ik de foto nog wel. Het staat best geinig, voor carnaval....
Grijs, beige, lime, met donkerbruine voering en zakken en knopen in hetzelfde bruin. Ik krijg de foto niet geupload via de tablet, ik zal eens kijken of ik de stof online vind.
Blijkbaar is het lichtblauw, Het is deze stof Stenzo Ribcord AutoCross/Gereedschap Ondergrond Licht Blauw 5137-09 - Stenzo Ribcord - Nieuw Stenzo Winter 14/15
Die bruine coltrui vindt je denk ik vooral in de teletijdmachine richting jaren '70 Maar misschien dat een (gebroken) wit truitje er ook leuk onder staat? En anders maar weer achter de naaimachine voor een bruin bloesje Lime staat er misschien wel leuk bij maar daar zou ik me niet aan wagen Sorry, melig
dan zou ik gewoon voor wit gaan. Is makkelijker te vinden dan precies het goeie bruin, denk ik. Edit: ow, tegelijk getypt met mn voorgangster
O ja, ik ga een retrohemdje naaien van tricot goeie! Ik heb nog ergens een patroon geloof ik. Of een witte bruin verven. De zeeman heeft ze wel. Ik hoopte dat iemand beter kon googlen dan ik maar blijkbaar zijn ze gewoon nog onhipper dan ik dacht
Dan is lime ook niet zo'n goed idee denk ik.... Maar als je niks kan vinden: Simplicity - 1286 | Naaipatronen.nl | zelfmaakmode patroon online Is geen coltrui maar kan wel onder een tuinbroek naar mijn idee. Desnoods met ander kleurtje kraag
Nee, allesbehalve. Eigenlijk is de achtergrondkleur van de stof ook al te licht, vandaar dat ik het wilde breken met bruin. Achteraf had ik misschien beter een donkerblauw kunnen kiezen, was makkelijker te combineren geweest.
Wat een leuke stof! Deze blauwe zou er goed bij staan, heb dit setje vorige week voor mijn zoon gekocht, I love coltruitjes! Heeft de dikte van een longsleeve, dus een hemd eronder. Product Detail | H&M NL
Beatissimam, je bent je link vergeten donkerblauw heb ik gezocht, de zeeman had ze hier maar niet in de juiste maat dus je linkje is welkom!
Hier anders ook nog een donkerblauwe (ook nog lekker goedkoop): Jongenskleding Pulli in donkerblauw Ik denk dat je in Belgische webshops ook wel wat zou kunnen vinden, daar is de retrostijl volgens mij helemaal hip.
Als ik google op bruine turtleneck kom ik uit bij ali express. Dat is zo'n soort chinese amazon site volgens mij. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit besteld heb en dat ik het niet zo goed durf, maar sommige anderen zijn er wel heel erg enthousiast over. Anyway, dit is de link: Kinderen de herfst en winter kleding, dikke coltrui jongens/meisjes lange mouwen, gratis verzending in van op Aliexpress.com