Hallo allemaal! Ik heb al duizenden jongensnamen bekeken maar heb er bij geen 1 een echt goed gevoel bij. Nu vind ik Ferre wel een stoere naam maar dit vind ml niks. Hij heeft wel wat meer namen die hij leuk vind waaronder lucas, brett en brent. Persoonlijk vind ik lucas wat te populair. lk krijg ik de neiging om gewoon maar te zeggen dat hij er een mag uitzoeken omdat ik gewoon niks kan vinden. Wat vinden jullie mooi? Andere suggesties zijn ook van harte welkom, al ben ik bang dat ik ze allemaal al eens gezien heb... Alvast bedankt!
Ik ben ook in verwachting van een jongen. Ik wilde altijd de naam ryan. Vorige zwangerschap ook maar werd een meisje. Ze heet rowena. We hadden zoiets nu niet weer een r vanwege de post enzo haha. Maar we konden niks anders bedenken. Mn vriend vond dylan leuk maar ik niet, ik vond jason leuk maar hij niet. Dus wordt toch ryan. Lucas vind ik een beetje saai persoonlijk, zowieso vind ik weinig jongensnamen leuk
Lucas vind ik te vaak voorkomen. Kennissen van ons hebben een zoontje die bren heet. Vind ik zelf erg leuk! En lijkt op brent en brett. Misschien dat je het iets vind?
Hier precies hetzelfde probleem.. Pfff wat is dat moeilijk zeg een leuke jongensnaam! Bij veel meisjesnamen echt een goed gevoel en een leuke associatie maar bij jongensnamen.. Niks is ECHT leuk! Kan je dus ook niet echt helpen, maar wens je wel succes in je zoektocht.. Zit er zelf ook nog middenin
Pff jongensnamen zijn echt moeilijk!! Houd je ook wel van een moderne naam? Mag ie een beetje appart zijn, of liever was simpeler?? DEVIN MIKA LUCA SENNA VIGO CHASE ZION FERDI GINO RAVI BOYD TRISTAN XAVI NERO QUINT CALEB KYRAN AIDEN FLOYD ROWI Is t iets?????
Hier wat ideetjes! Abel Almar, Almer Arlo, Aro Arnoud Aron Art Axel Ben Birk Bjorn (/Björn / Bjørn) Boan Boaz / Boas Borre Doran, Dorian Ebbe Elias Emiel Ewald Ewoud / Ewout Fedde Feie Felix Fero Finn Floran Flynt Hessel Ibe, Iben Isha Jari Jarik / Jarick Jarne Jef Jelger, Jeljer Jelte, Jelt Jens Jent Jibbe Jim Jisse Joah Joas / Joaz Jonah Jonan Jonas Joren Jori Jorik / Jorick Jorn Jorre Jorrik / Jorrick Jort, Jorrit Josse Jurgen Jurjen Kai / Kaj Kee ('kee') Karan, Maran Kéan Kobe Lenn Lev Levijn Lode Loek Loïc / Lowiek Lowie Marnik Maro Mas Mauk Maurik Maxim Melle Mels Merijn Mick Midas Moos Nels Nero Niek Nilo Nim Nisse Noam Nol Olaf Oskar / Oscar Owen Quin, Quint, Quinten Raf Ralf / Ralph Remi Revi Rienk Rink / Rinck, Rinke Roan Robbe Roek Ronan Sam Seb / Sepp Sef / Sev / Zef / Zev Sen Siebe Siem Silvijn Sim Sjors Stan, Sten Stef Taro Teie / Tije Tibbe Tiebe Tiemen Tijl / Thijl Timo Tobe Tobias Tom / Thom Viktor / Victor Wannes
Er zitten wel wat leuke namen bij maar nog niet DE naam. Vince vond mn vriend ook heel leuk maar hij krijgt een achternaam wat begint met vi.... (de man met de hengel) dus dat vond ik niet klinken. brenn vind ikzelf ook wel erg leuk alleen kreeg ok gelijk de reactie all brenn haha. Dat wordt m dus ook niet. Een luuk hebben we al in de vriendenkring en heb persoonlijk liever geen naam die ik met iemand associeer. Ik houd van een beetje apart niet tè engels klinkend, (liefst gewoon nl denk ik) en het liefste ook niet met een y op het einde, dus ferry valt ook af...Verder ben ik niet moeilijk hoor! Inderdaad een naam voor een meisje had ik een stuk makkelijker gevonden!
Wat ik zelf een mooie naam vind, en wat ook wel in het rijtje past: Bernd. Misschien wat gekleurd omdat ik een heel lief buurjongetje heb dat zo heet, dus goeie gedachten bij die naam
Jelte vond ik net wel leuk in het rijtje alleen ml niet haha. Denk dat ie zn naam krijgt als ie eruit komt! wat is het moeilijk zeg! Bernd is eerlijk gezegd niet mijn smaak. Het rijtje daaronder ook niet, komt ook omdat ik kindjes ken metnsommige van die namen..
Jongens namen zijn veel lastiger dan meisjes namen, vind ik persoonlijk. Wij zijn nu bezig met anagrammen. We voeren de letters van onze voornamen in, en kijken welke combinaties daaruit voort komen. Geeft best leuke ideeen, en daarmee wordt de naam ook iets meer bijzonder. (Oy Arrak Software Ab)
Absoluut Lucas. Mijn oudste broer heet zo, dus ik kan je vertellen dat hij ook heel goed past bij een volwassen man. En hij kan er later ook nog verschillende kanten mee uit; de een blijft z'n leven lang Lucas, de ander wordt meer een Luuk (Luc) of een Cas.