eindelijk de puistjes gaan weg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovewinnie, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik liep er de afgelopen weken en dagen bij als een grindtegel maar gelukkig nu ik de 20 weken passeer gaan ze eindelijk weg. op een flinke joekel op me wang naar ben ik eindelijk puistvrij. dus dames die er ook last van hebben er is hoop haha.

2. Winter

Winter Actief lid

5 dec 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    Ik had er ook last van vooral int begin, was precies weer puber, terwijl ik tijdens mijn puberjaren eerder puistvrij was. Efin het nu al een veel mooier zicht.

Groetjes Winter ***

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.326
    36.184
    113
    hihi, ik wil je niet laten schrikken, maar een tijdje geleden waren ze bij mij ook weg, maar op mijn rug inmiddels alweer helemaal terug! snik snik

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    o ben ik te vroeg blij, nou ja een weekje puistloos doet me goed. durf eindelijk de deur weer uit zonder een laagje plamuur, natuurlijk op waterbassis want dit zou mogen net als zo veel ander middeltjes die zouden moeten werken. nou me kast ligt vol met crems en lotions maar niks wat hielp hoor. het zal wel door de zon komen dan droogt het uit toch.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ow ik heb er ook best wel last van, op mijn gezicht valt het wel mee (mijn kin) Maar tussen mijn borsten is het echt behoorlijk wat ( vind ik zelf )
    Ik heb echt nog NOOIT puistjes tussen mijn borsten. Hopen dat ze snel weg gaan want niets helpt er tegen :( Ben bijna elke avond aan het scrubben maar het zijn die-hards.... :x

6. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    In het begin was het zeker erg ja! Eindelijk zijn ze bij mij ook redelijk vertrokken. Werd er echt niet goed van die rotdingen! Hoop dat ze wegblijven. Alleen op mijn rug zitten ze nog weleens, maar goed, beter daar dan midden in mijn gezicht.

7. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Sinds ik zwanger ben heb ik last van pukkels op mijn rug en op mijn borst. Heel erg vervelend! Sinds kort was ik met een wasgel Normaderm en ze worden al minder! In mijn gezicht heb ik een paar op mijn kin zitten maar word ook minder.. Maar ik heb gehoord dat het na de zwangerschap weer minder word (weg gaat?!).

Gr,
    Danielle

8. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    nou das in elk geval dan een goed uitzicht hihi

9. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik heb er in het begin bijna geen last van gehad, maar de laatste weken lijken ze wel uit alle hoeken en gaten te komen.
    Vooral ook tussen mn borsten en op mn kin. Ik wordt er echt knetter van, maar goed.
    Daarnaast heb ik ook last van uitslag op mn schouders en rug, zeer irritante jeukende bultjes.
    Het hoort er helaas allemaal bij, maar als het goed is wordt het inderdaad na de bevalling een stuk minder.

Liefs,
    Duveldraakje

Deel Deze Pagina