Hallo, Wie zijn er net als ik verslaafd aan de serie how i met your mother? Vind het de eerste echt leuke comdeyserie sinds friends. Ben er helemaal gek op. Ik zit nu alle afleveringen op internet te kijken en ik lach me dood... Ben wel benieuwd naar het nieuwe seizoen. Misschien maakt de kijker dan wel kennis met de toekomstige vrouw van Ted? Groetjes, Vuurmeisje
Ik heb het sinds kort ontdekt en ik vind het ook wel lachen, hele aparte humor Ik kan het nu helaas niet meer vinden op RTL gemist? Ik denk eigenlijk dat de vrouw van Ted gewoon Robin is uiteindelijk Niets kan tippen aan Friends daar was ik echt gek van, maar dit is een aardige vervanger
Ik kijk nog steeds de herhalingen op rtl5. Ik vind het ook onwijs komisch en sommige dingen zijn zo herkenbaar.
Geinige serie inderdaad. Ik volg het nu ook op RTL5... Ik loop alleen wat achter want kan niet iedere avond kijken. Harde schijf van DVD recorder staat er dus stampvol mee. Maar zou Robin echt de moeder worden? Ted heeft het steeds over 'aunt Robin'. Al hebben de kids wel donker haar en toen ze ons wilden laten geloven dat die blonde vrouw de moeder was, hadden ze eventjes blond haar. Om, toen de bruiloft niet door ging, weer terug te veranderen naar donker haar... Ik zit Barney wel steeds aan te moedigen vanaf de bank nou eens voor zijn Robin-gevoelens uit te komen.
Ja ik vind het ook leuk, maar ik kijk het maar af en toe. waar kan je al die afleveringen vinden op internet?
Hoi, Ik kijk het ook, briljant idd. Denk alleen niet dat Robin de moeder is. Kijk maar eens op spoilerfix.com, daar staan wat spoilers voor het nieuwe seizoen Groetjes
Mmh, kunnen jullie de aflevering nog herinneren dat Ted en Barney naar een feestje gingen (oud & nieuw) en dat Ted aangaf dat de 'moeder' aanwezig was op hetzelfde feestje, maar dat ze toen niet met elkaar hadden gepraat? Robin was niet op dat feestje, dus die valt voor mij af. Op het eind kwam er wel een dame net iets te lang in beeld. Ik weet alleen niet meer hoe ze eruit zag, maar ik dacht meteen dat zij het was. Compleet onbekende vrouw overigens.
Afgelopen weekend nog gedroomd dat ik verliefd was op Ted... *schaam* Nee Trees, die aflevering ken ik niet, maar extra reden om Robin weg te strepen. En die website kijk ik nog even niet. Toch nog even spannend houden. ;o)
Hey de link is www.freeonlineepisodes.com Het is alleen niet ondertiteld. Heb laatst weer dubbelgelegen. Het is gewoon zo briljant. Ga vanavond weer lekker kijken ik heb er zin in
Wij hebben hem ook pas ondekt, zitten nu in in seizoen 2 maar seizoen 3 staat al klaar. Echt zo leuk! Helemaal blij dat er nog zoveel afleveringen zijn.
O nee, Robin is niet de moeder... Dat is iemand anders die wordt binnenkort denk ik voorgesteld. Ik heb de laatste aflevering gezien van seizoen 4 en heb gelezen hoe de 3 eerste af+everingen van seizoen 5 zijn. O ja, de link is trouwens www.freeonlineepisodes.net
Hi, ik vind deze serie ook zo leuk! Maar welk seizoen is er nu op tv dan op RTL5? Dan weet ik een beetje wat ik terug moet kijken om echt up to date te zijn...
Jep, wij kijken ook elke avond. Barney is echt zó grappig, geniale vent. Lach me elke keer ziek om hem.
Whahaha ! Gisteren werd gemeld dat Ted zijn toekomstige vrouw in de collegezaal zat, waar hij lesgaf. Zeker weten geen Robin dus. Geen idee trouwens welke seizoen nu op is?