Tien vragen...

Discussie in 'Babynamen' gestart door GingerAle, 13 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Haha, ik vond het echt heel jammer, zo'n leuke naam, maar mijn man vond het echt helemaal niets, helaas.

2. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    1. Welke naam vind jij prachtig maar vindt je partner helemaal niks waardoor je hem niet kunt geven?
    - Ninthe, Nina,

2. Welke naam vind je prachtig maar kies je toch niet omdat hij al veel in je omgeving voorkomt of te populair is?
    - hier zou ik me niets van aan trekken

3. Welke naam uit je kindertijd (bijv. van een klasgenoot) vind je nog steeds mooi?
    - vindt die namen niet mooi

4. Welke naam vind je pas sinds de laatste maanden leuk? Kende je die al langer en vind je 'm pas sinds kort mooi of zie je 'm pas sinds kort staan?
    - Nova, vondt ik eerst niks maar ga m toch steeds leuker vinden

5. Welke naam van een BN'er vind je mooi en zou je die geven ja/nee?
    - Anouk vindt ik een stoere naam

6. Van welke naam begrijp je niet dat anderen in je omgeving of hier op het forum hem leuk vinden en waarom niet?
    - namen als bloem, vlinder, zus, sky, sterre
    - plaatsnamen milan, Paris
    ik hou ook niet van lange namen zoals charlotte of samantha

7. Welke unisexnaam vind je leuk?
    Robin

8. Welke naam vind je op schrift mooi maar uitgesproken niet? En welke andersom?
    -

9. Hoe omschrijf je jouw namenstijl: klassiek, populair, apart, noem maar op...?
    denk toch wel populair, ik hou niet van te aparte namen.

10. Welke naam valt er compleet buiten je eigen stijl maar vind je toch heel leuk?
    Fleur, Vayen, Jelle

3. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    1. Welke naam vind jij prachtig maar vindt je partner helemaal niks waardoor je hem niet kunt geven? Zoë

2. Welke naam vind je prachtig maar kies je toch niet omdat hij al veel in je omgeving voorkomt of te populair is? Geen

3. Welke naam uit je kindertijd (bijv. van een klasgenoot) vind je nog steeds mooi? Naomi en Dewi

4. Welke naam vind je pas sinds de laatste maanden leuk? Kende je die al langer en vind je 'm pas sinds kort mooi of zie je 'm pas sinds kort staan? Kan niks bedenken

5. Welke naam van een BN'er vind je mooi en zou je die geven ja/nee? Wendy en zou ik wel kunnen geven

6. Van welke naam begrijp je niet dat anderen in je omgeving of hier op het forum hem leuk vinden en waarom niet? Storm, zusje, beer, vind het geen namen

7. Welke unisexnaam vind je leuk? Robin

8. Welke naam vind je op schrift mooi maar uitgesproken niet? En welke andersom? geen idee

9. Hoe omschrijf je jouw namenstijl: klassiek, populair, apart, noem maar op...? Normaal :p Klassiek Engels

10. Welke naam valt er compleet buiten je eigen stijl maar vind je toch heel leuk?

4. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

oh wat leuk!!! Wist niet dat mensen die naam leuk zouden vinden! :D dikke kus voor jou;)

5. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    1. Welke naam vind jij prachtig maar vindt je partner helemaal niks waardoor je hem niet kunt geven?
    Jules

2. Welke naam vind je prachtig maar kies je toch niet omdat hij al veel in je omgeving voorkomt of te populair is?
    Tim, zo heet mijn vaste cliënt. En Menno was de jongensnaam van Lieke, maar nu heet een kindje in onze directe omgeving zo :)

3. Welke naam uit je kindertijd (bijv. van een klasgenoot) vind je nog steeds mooi?
    Toen ik 17 was kreeg onze hond een nestje pups en die heb ik zulke leuke namen gegeven ;): Yet, Senna, Joep, Max en de namen die ik best aan ons ventje had willen geven: Joris, Sam en Timo. Maar ik heb nog steeds contact met de eigenaren en dus vallen ze voor ons af.

4. Welke naam vind je pas sinds de laatste maanden leuk? Kende je die al langer en vind je 'm pas sinds kort mooi of zie je 'm pas sinds kort staan?
    Tijmen, optie van mijn man en ik moest er even aan wennen maar eigenlijk wel leuk. Al hebben we nu een andere nummer 1 :)

Lieke, zo heet onze dochter. Niet naar Lieke van Lexmond hihi. Al zou ik daardoor nooit onze zoon Lex noemen haha :)

6. Van welke naam begrijp je niet dat anderen in je omgeving of hier op het forum hem leuk vinden en waarom niet?
    Geknutselde namen, fout gespelde namen (ik ken serieus een Desteny en Giovannie), Dj namen

Marijn, Sam

8. Welke naam vind je op schrift mooi maar uitgesproken niet? En welke andersom?
    Jolie, Lenthe en Jula en andersom, dus niet mooi geschreven, Isa en Bram. Moeilijk dit!

9. Hoe omschrijf je jouw namenstijl: klassiek, populair, apart, noem maar op...?
    Hollandse eenvoud

Puck

6. wachtend

wachtend Niet meer actief

]1. Welke naam vind jij prachtig maar vindt je partner helemaal niks waardoor je hem niet kunt geven?
    - Lidewij helaas helaas hadden wij al een meisjesnaam en in tegenstelling tot mijn partner en ik die hem heel mooi vonden vond de rest hem hele mam niets!
    Ik vond Fien, Fleur etc ook erg leuk maar man vond het niets.

- Gelukkig hebben mijn kennissen en vrienden niet dezelfde (oud) Hollandse smaak als ons ;)

- Ivana vond ik een erg mooie naam maar bij 2 rasechte boeren Hollanders stond die niet zo leuk :(

- Had dat in eerste instantie met naam van zoon G.ijs vond het in het begin echt een gewaagde naam stel dat er een propje van een kindje uit zou komen zou hij altijd horen "holle bolle G.ijs" gelukkig is mijn zoon een gespierde spijker!

- Anouk vindt ik een stoere naam

- namen als bloem, vlinder, zus, sky, sterre
    - plaatsnamen milan, Paris

Robin

-

(Oud) Hollands dus.

Vond merel altijd erg mooi maar niet meer mijn stijl.

7. Guusje1987

Guusje1987 Actief lid

9 apr 2013
    350
    157
    43
    Noord-Holland
    Nova

Olivier

Joshua

Ik zag de naam Minthe voorbij komen in een ander onderwerp op dit forum. Wat een leuke wending aan de naam Ninthe! Nog nooit eerder gehoord, maar die onthoud ik :).

Nola, de dochter van Nina in GTST :D:D, maar om die reden zou ik 'm niet geven.

Kai/Kay.. veelste harde klank en moet aan een jankende hond denken :p

Robin

Benjamin. Vind het er sjiek uitzien, maar als ik de naam hoor, klinkt het me niet leuk in de oren. Andersom Philou, klinkt leuk, maar vind het er raar uitzien geschreven en houd niet van ph in een naam.

Lief en modern

Penelope

8. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Diverse namen, zoals Madelon en Samuel

emma, saar, joep, daan

Suzanne

Maurits, eerst vond ik hem te koninklijk. Ken nu een Maurits en heb er nu wel een goede associatie mee.

Jochem -> zo heet onze zoon, overigens niet vernoemd naar tv-bekenden.

Allerlei Engelse namen en gefabriceerde namen. Niet mijn smaak.

Sjors, Robin

vajen, ziet en mooi en evenwichtig uit, maar niet mijn smaak.

klassiek

Serge

Deel Deze Pagina