De titel zegt het al.... op dit moment vind ik de reclame van ziggo erg irritant.... dat het programma op tv belangrijker is dan het gezin.
Niet fout, maar wel grappig: YouTube - HP ePrint "Happy Baby" Commercial Spot Moet er elke keer zo om lachen ( en misschien toch wel een beetje fout )
@Aszz: Haha ik wou die net neer typen als foute reclame.. Opzicht is hij leuk om naar te kijken.. Maar hij slaat echt hélemaal nergens op! ( vind ik dan he ) Ik blijf die van postal gold verschrikkelijk vinden. En die van trachitol keelsnoepjes, slechttt.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA .. Ooh als ik die zie, word ik echt chaggerijnig. Wat een ontzettend ruk reclame.
Ik vind die van de Plus echt irritant. Over die troetels en dat dat stevige meisje dan aan het eind zegt, die lijkt wel een beetje op mij.... Dan denk ik, waarom moet er daar dan weer perse wat over gezegd worden....zo van, ja, we hebben een dik model/actrice maar we drijven er wel de spot mee Dit meisje speelde ook in de film Loft en ook daar speelde ze dan het 'lelijke' meisje. Vind dat erg irritant.
idd verschrikkelijk. Ze hebben de reclame overigens veranderd ... "dit smaakt naar gravel" is eruitgesloopt
de reclames van de nederlandse energie maatschappij. dat die nog geen verbod van de rechter hebben gekregen snap ik niet. volgens mij schenden die structueel zo'n beetje alles wat je kunt bedenken.
Mona, met stip op 1!!!! :x Sorry mensen uit Limburg, maar ik HAAT dat limburgse dialect. Echt, al heb ik goede zin, en de Mona komt op de tv kan ik echt sjaggo van worden. Vooral omdat mannetje hem dan harder zet, en roept: "Daar word je toch vrolijk van?" Reclame van ik dacht Wiskas Zit die man op de bank, zecht ie "Tommy kom es hier." Wat gebeurt er, kat springt op de bank,lijkt me logisch..... Zecht ie, "hee tommy ik zit voetbal te kijken nu niet..." Of zoiets ROEP JE KAT DAN NIET EIKEL!!!!
Ben gelukkig niet de enige, ik kan daar ook echt niet tegen. Vind die van media markt met die ex-lama ook echt vreselijk.
Vaak kijken mensen je ook aan van als je dat vertel. Ben ik blij dat je op een forum geen dialecten kan horen.