Ik zit dat te kijken en echt, ik geloof t gewoon niet? Allemaal 15 jaar, dikke tieten, poetsdoek in de hand en gespraytanned rondhuppelen in een veel te grote roze verschrikkelijke jurk op een georganiseerd soort kamp ala ponypark slagharen. Jongetjes van 7 die een graafmachine bedienen in een prehistorische Aussie outfit wat nog meer lijkt op een doorgelubberde pyjamabroek nclusief goude ketting en matje in de nek, middelvingers naar de camera Ik zit echt met verbazing te kijken, kelere Dat moest er echt even uit
Ik ook, echt totaal anders dan wat ik zelf gewend ben. Stiekem vind ik de meeste jurken prachtig, al zou ik voor geen goud willen ruilen
Te gek voor woorden.. Kind heeft onderhand zelf al tieten en loopt met een tut met swarovski stenen erop Hoe die meisjes ook dansen,daar snap ik nou niks van.. Ze mogen in principe helemaal niets,worden overdreven beschermd door ouders en broers maar ze mogen er wel als een hoer bijlopen en de paringsdans dansen..
Hun situatie is niet zo veel anders als die van bijvoorbeeld meisjes in Afghanistan, behalve dat ze erbij lopen als dames van lichte zeden.
Echt he,zo was ik ook verbaasd aan het kijken! Zo anders dan hoe ik zelf opgevoed ben. Voor hun is het normaal,maar vergeleken met hier zijn zij echt abnormaal... en stiekem vind ik het wel een beetje raar dat zij niet snappen dat het 'gewone' volk hun niet accepteren.. Zo apart zijn valt bijna niet te snappen haha! Toch wel heel leuk om naar te kijken en te oordelen vanaf de bank En heeeel blij dat wij zo niet leven!
ach dat van...niemand snapt ons.... is ook zo`n zin die ze heel de dag roepen hahahaha om het gewoon te roepen
Ik ook! Geniaal om te zien Ik moet er overigens ABSOLUUT niet aan denken om in de schoenen van één van die dames te staan!
Ik vind het echt verschrikkelijk. Dat ze er zo bij willen lopen...tsja... meeste zijn nog lelijk ook. .. en dat ze niet meer dan poets vrouw willen worden moeten ze ook zelf weten. Maar opzettelijk dingen doen die volgens de wet niet mogen (niet naar school gaan, paardenrace op de openbare weg e.d.) en daar nog over pratenalsof dat zo geweldig is maar zeiken dat de "normale" bevolking ze niet accepteert. .. vind je het gek???
Ja joh, apart he?!? Die kleding idd, en die lagen make up. En ze hebben allemaal een voorgevel?!? Wat zit er in hun eten joh Haha Wel leuk programma
Vind dat dus echt GEEN gezicht !! Maar wat hun eten voor zo n voorgevel, daar ben ik dan wel weer benieuwd naar.... hahahaha
Maar hoe zit het nu....ze trouwen altijd met iemand die ze kennen of die uit hun streek komt....is het niet allemaal familie?