Tiener(14) zwanger van broer(16)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pinguin72, 29 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Doet me denken aan de boeken van Virginia Andrews..

Tsja.. als zij daarmee gelukkig zijn.. ;)

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik las toevallig van de week een verhaal in een tijdschrift van een vrouw, die was ook het kind van haar "broer en zus" (ook 16 en 14 destijds). Daar stond ook een stukje bij dat het vrij vaak voorkomt, maargoed dat ga je natuurlijk niet aan de grote klok hangen.
    Zij werd trouwens opgevoed als zusje van, en is dus opgevoed met het idee dat haar oma haar moeder was. Daar is ze later dus pas achter gekomen.

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ja idd! nu je het zo zegt..Ben een grote fan en heb ze allemaal gelezen maar altijd wel een beetje met dat misselijkmakende gevoel van 'dit kan eigenlijk niet'..

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
  5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja inderdaad.. :) Prachtige boeken, maar altijd een raar gevoel erbij..

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Krijg altijd de kriebels van dit soort berichten. En dan denk ik aan mijn zoontje en dochter die boven liggen te slapen. Ik moet er niet aan denken!

7. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Mijn vader heeft vroeger geëxperimenteerd met zijn zus, dit omdat ze het wilde proberen hoe het aanvoelde en dit met iemand die ze vertrouwde. Echter in die tijd (want spreek over meer als 45 jaar terug) waren ze nog niet bezig met voorbehoedsmiddelen te promoten en op de scholen werden de jongere ook nog niet voorbereid en in het huishouden was het woord sex grote taboe. Tja, ik heb zo wel een half zus gekregen. Het is imers ook een heel groot geheim in de familie en ik denk dat mijn vader zelfs niet weet dat wij allen (hij heeft 5 kinderen met onze moeder) wel weten dat dit gebeurt is. Ook vraag ik mij soms af of mijn nicht (halfzus) dit zelf weet. Vind het eigenlijk wel een beetje jammer dat het zo'n groot geheim is, want ik had haar graag toch iets beter leren kennen en nu weet ik totaal niet hoe ik haar moet benaderen, is ook zeker 20 jaar geleden dat ik haar nog gezien heb.
    Oké, ik moet wel zeggen in de tijd van tegenwoordig, er zal zeker geëxperimenteerd worden, maar de jongere moeten nu toch weten dat er veel hulpmiddelen zijn om niet zwanger te worden.

8. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Correctie: Die tieners DENKEN er al aan toe te zijn. Dat is iets heel anders

9. adi

adi Niet meer actief

Het is niet alleen een maatschappelijke not-done, maar biologisch en genetisch is een incest-zwangerschap heel risicovol.

10. Minerva

Minerva Niet meer actief

Juist! Dat wilde ik ook zeggen. De Spaanse tak van de Habsburgers is hier zelfs aan ten onder gegaan.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja dat vind ik ook.. :)

12. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Bah verschrikkelijk.. Dus tegenwoordig moet je ookal duidelijk tegen je kinderen vertellen om geen sex met je broer of zus te hebben?

Moet er niet aan denken dat die 2 van mij dit later doen... Echt abnormaal!

13. Islah

Islah Niet meer actief

Mijn tante heeft ook een broer en zus die een liefdesrelatie met elkaar hebben (gelukkig geen kinderen
    ), afgrijselijk natuurlijk maar het komt dus wel voor. Er is dus niet altijd sprake van verkrachting wanneer het om incest gaat.

Dit doet me denken aan dat 12-jarige (toch?) meisje uit Groningen die tijdens een schoolreisje ineens aan het bevallen was, haar vader blek haar dus ook verkracht te hebben waardoor ze zwanger werd. Vraag me soms nog wel eens af hoe het inmiddels met haar en haar babytje is.

14. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

bah bah dat zo iets kan gebeuren zou er niet aan moeten denken zeg

15. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

dat kindje is in een pleeggezin geplaatst

16. Islah

Islah Niet meer actief

Destijds ja inderdaad. Dat heb ik toen ook gelezen, maar is natuurlijk alweer best een tijd geleden. Volgens mij was er sprake van dat de biologische moeder hem/haar (??) weer terug zou krijgen.

17. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Ik heb geloof ik ergens gelezen dat het 12-jarig meisje samen met haar baby in hetzelfde pleeggezin geplaatst is.

18. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

ja klopt

19. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Als die baby maar geen afwijkingen heeft door die incest.....

Deel Deze Pagina