Rutte heeft een vlug praatje waar hij zich overal mee uit lult, maar ik vertrouw hem voor geen meter meer. Maargoed, wie kun je wel vertrouwen? Ze hebben nu allemaal de mooiste praatjes, waar uiteindelijk niks van terecht komt.
Toch ook een kunst: een hoop lullen zonder ook maar iets te zeggen... Vind Rutte er een ster in! Als het een vak zou zijn dan zoh hij het moeten beoefenen. O wacht..... Dat doet ie al.
En daar dan nog eens zoveel mee verdienen. Tja dan begrijp ik Rutte wel. Toch is er maar een die de gewone burger naar de mond praat maar die vertrouw ik al helemaal niet.
Rutte vertrouw ik helemaal niet meer. Hij spreekt zichzelf enorm tegen. De dingen waar hij eerst niet achter stond en waar het kabinet over gevallen is daar staat hij nu in ene achter. Verder heb ik me rot gelachen tijdens dat debat..
Ik vond alleen Samsom nog enigzins geloofwaardig. Hij zei ook over een aantal dingen dat dat niet anders kon of dat het nog niet duidelijk was ipv een mooi verhaaltje wat achteraf toch niet waargemaakt kan worden. Kan me ook vinden in de standpunten dus ga denk ik toch maar pvda stemmen.
Mn man gruwelt van de politiek dus kon het niet kijken gisteren. Even zien of ik het kan terugkijken. Ik vertrouw ze sowieso allemaal niet dus ik heb ook nog geen idee waar ik op ga stemmen.
Was er eigenlijk al over uit dat ik SP wilde gaan stemmen, moet toch eerlijk zijn dat ik de PVDA erg sterk vond gister avond en dat Samsom dingen heeft gezegd waar ik me in kan vinden. Pff stemmen blijft toch kiezen uit verschillende kwade hahah. Ik heb me wel rot gelachen toen rutte zei dat er geen cent meer richting griekenland zou gaan. Als Merkel hem op belt begint hij al te kwijlen en te kwispelen met zn staartje! Wat dat betreft komt PVDA wat eerlijker over. Maargoed het blijft politiek waar eerlijkheid ver te zoeken is.
Men moet niet gaan denken dat als SP aan de macht komt dat het ineens goed zal gaan met NL. Er moet bezuinigd gaan worden en er zullen meer mensen ontslagen gaan worden, moeilijk krijgen doordat potjes opraken en daar kan SP of PvdA niets aan doen hoor. Het is allemaal slap gelul van links. We moeten allemaal stappen terug doen.
Ik zal dit topic moeten sluiten 1.21 Om niet gerelateerde onderwerpen te bespreken heeft het beheer van Zwangerschapspagina een aantal off topic rubrieken gecreëerd waarin overige berichten geplaatst kunnen worden. Berichten over o.a. politiek en religie zijn niet toegestaan en zullen worden gesloten en/of verwijderd. Uitzondering op deze regel zijn de religieuze feestdagen en de ramadan. Let er wel op dat deze onderwerpen niet uitlopen op discussies op basis van religie. Ook dan zullen ze gesloten en/of verwijderd worden.