Tiener moeder.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Colombianiita, 3 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    gefeliciteerd met je zwangerschap!

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat je alle steun van jouw familie krijgt en toch kan genieten van je zwangerschap. heel veel succes

3. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Heyyy,

Ik ben nu ook 19, 17 was ik zwanger van me eerste 18 toen ik was bevallen en nu alweer zwanger van de 2e. School afgemaakt Examen gedaan toen me kleine 2 maanden was en is me allemaal gelukt. Dus moet jou ook zeker gaan lukken. Gefeliciteerd en geniet er echt van! Hoe lang moet je nog naar school?

Liefs Rian

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    peoh Rian, petje af hoor! dat heb je toch maar goed voor elkaar gebokst!

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Gefeliciteerd meid ! Wat fijn dat je vriend je steunt, dat is al heel fijn. Je zal de site vast zelf al gevonden hebben maar ik geef hem je toch. www.tienermoeders.nl

6. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Gefeliciteerd! Heel fijn dat jullie er samen achter staan! Ga er lekker van genieten, veel geluk met elkaar en veel succes met je verdere zwangerschap!

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    heey meis

ondanks het niet geland was, feliciteerd ik je toch

je zult vast en zeker een top mama worden,
    ik oop dat je genoeg steun van je vriend en familie krijgt dan komt het allemaal goed

8. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Gefeliciteerd meidje.
    Fijn dat je vriend er achter staat.
    Veel geluk samen en komt goed tegen woordig wordt je zo goed beglijd.

Ik ken er 1 van 15 jaar en die schreeuwt het wel uit van blijdschap.
    Is bewust zwanger geraakt.
    En je hoord het steeds vaker dus je bent zeker niet de enige op die leeftijd ;)
    We hebben al een onderwerp voor dames boven de 30 misschien kan jij een onderwerp beginnen voor de tieners ;)
    Misschien wel een leuk idee.

9. Knollie

Knollie Actief lid

17 okt 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Probeer te genieten van je zwangerschap en je school komt echt nog wel hoor!

10. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

gefeliciteerd

11. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    oi oi

wat wil je weten?
    ik ben een ervaren tienermoeder, was 14 toen ik erachter kwam dat ik toen al 17 weken zwanger was. ben nu ondertussen 17 en het gaat heel goed. wel knap hoor dat je vriend bij je blijft, die van mij wilde er niets mee te maken hebben en heeft mijn zoontje (2) ook nog nooit gezien.

groetjes

12. Niet meer actief

Nou lieve meid, kan me wel beetje voorstellen dat je schrikt als het niet gepland is. Maar dit kindje heeft er wel voor gekozen bij jou en je vriend geboren te worden, gepland of niet. Ik hoop dat jullie snel aan het idee kunnen wennen en kunnen gaan genieten van het leventje dat in je groeit. Van harte gefeliciteerd meid. Ik wens je een hele mooie zwangerschapsperiode toe.

13. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    De dochter van Lievebeesje is al 2 jaar geleden bevallen, haar kleinzoon is 2 jaar ;)

Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe. Probeer ervan te genieten en zoveel mogelijk de negatieve reacties van mensen die er niet toe doen te negeren. Jullie hebben er samen voor gekozen dit kindje een kans te geven, en daar staan jullie dus ook achter. Wat de rest van de wereld daarvan vind, moet je proberen je niets van aan te trekken... al zal dat moeilijk zijn!

Het wordt vast een prachtig kleintje!

14. Colombianiita

3 apr 2007
    11
    0
    0
    Amsterdam
    Nog maals bedankt allemaal haha.
    Ik vind het echt knap van de tienermoeders.
    Ik maak me examen nu havo.
    Dan ga ik een jaartje stoppen met school voor de kleine en dan pak ik hbo op.
    Alleen heb ik ook nog slecht nieuws ik heb hele erge ruzie gehad met me vriend en het is uit de hand gelopen.
    uiteindelijk is die bij me weggegaan...
    Hij wil wel contact met ze kind, maar ik weet niet hoe ik daar mee om moet gaan.

15. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Dat is vervelend zeg dat het zo uit de hand gelopen is! Is het ook zo uit de hand gelopen dat het nu definitief voorbij is, of is er nog iets te lijmen, bedoel jullie krijgen samen een kindje, misschien dat het toch nog uitgepraat kan worden! Of zit dat er niet meer in?

16. Colombianiita

3 apr 2007
    11
    0
    0
    Amsterdam
    Nou hij heeft me hard handig aangepakt en goed ook.
    Ik weet dat het het beste is voor het kindje als ik bij hem blijf.
    Hij doet nooit zo sinds k zwanger ben veranderd ze gedrag heel erg.
    Maar ik laat me niet slaan en zeker niet in me buik.
    We hebbe nu afspreken hij is wel bij de bevalling enzo, maar voor de rest cultuur verschil is te groot helaas:(.

17. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen, slaan hoeft ie maar 1 keer te doen toch en dan is het gelijk adieu, dat heb je goed gedaan!
    Veel succes dan met je kindje, het gaat je alleen ook zeker lukken!

18. Colombianiita

3 apr 2007
    11
    0
    0
    Amsterdam
    Bedankt het gaat even moeilijk worden ik heb nu ook nog eens liefdesverdriet erbij en een gebroken hart.
    Maar ik meot er voor me kindje zijn geen stress tijdens de zwangerschap he:p.
    Maar het zal vast wel lukken independent mama:D.

19. Colombianiita

3 apr 2007
    11
    0
    0
    Amsterdam
    Nou troela ik zou graag willen weten, hoe jij alles heb gedaan en hoe er werd gereageerd in je omgeving.
    Ik heb het er best moeilijk mee.

20. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Als ik jou zo hoor wordt jij een geweldige moeder! Je neemt de juiste beslissingen je praat al echt als een moeder en je komt op voor dat kleine frummeltje in je buik!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! (Dit komt helemaal goed meid!)

Deel Deze Pagina