Tiener zwanger na 'duik in zwembad'

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door blackeyedgirl, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Maria is ook zwanger geworden van Jezus zonder sex te hebben, dus het kan! Haha nee ff serieus.... heeft die moeder geen sexuele voorlichting gehad ofzo? Haha

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ohw nou snap ik het.... Dus maria ging zwemmen en toen... DAAAAAROM noemen ze het onbevlekt. Van water word je schoon! :D

Mja sorry hoor kon t ff niet laten ;)

3. Massie

Massie Lid

15 mrt 2009
    52
    0
    0
    Gastouder
    Utrecht
    Die moeder heeft dan ook niet echt op der kind gelet!
    13 jaar? Toen mocht ik nog niet van me moeder alleen weg op vakantie,me moeder hield me echt wel in de gaten

4. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.594
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Wahahahaha!Take me to that pool!!!!!!!!!!!
    Hoorde ook zoiets over een meer ergens in Australie,Nicole Kidman ging daar zwemmen met filmcrew,daarna waren zij en nog 4-5 vrouwen zwanger,vertelde ze bij Oprah.
    Schijnt dat het voor de Aboriginals een vruchtbaar meer is of zo,dus daar kunnen we het ook nog proberen!; )

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    hahaha baat het niet dan schaad het niet ;)

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wisten jullie dat niet? Ik ben zwanger geraakt van het badwater...

7. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Hahaha ben erg vruchtbaar maar als ik nu eens in dat water ga liggen, krijg ik dan toch een tweeling. :D

8. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Had ze maar haar badpak aan moeten houden tijdens het zwemmen. Dan had ze tenminste 'veilig' gezwommen en was ze ook niet zwanger geworden .

9. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, moeder heeft gedacht ik laat mijn dochter van 13 gewoon op vakantie gaan en als ze dan zegt dat ze zwanger is geworden van zwembadwater dan geloof ik mijn dochter. Jaja, misschien had ze moeten denken ik laat mijn dochter niet op vakantie gaan, want ze is nog wel erg jong. Of....ik laat mijn dochter op vakantie gaan, maar geef haar toch maar wat condooms mee. Tja, cultuurverschilletje????? Taboe?????

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

#30 Popkoorn, 12 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2009
    al zou iedere jongen van het hotel zijn klaargekomen in het zwembad en het kwakkie daar lekker laten "zwemmen"

sperma gaat gelijk dood in het water... het is dus gewoonweg niet mogelijk om op die manier zwanger te worden,( natuurlijk weten de meeste mensen dat het niet mogelijk is om zwanger te worden door te zwemmen) maar toch... als je zoiets werkelijk geloofd... dan moet het je toch aan het denken zetten dat als je hoort dat sperma doodgaat in water dat het dan gewoonweg onmogelijk is :p

ze kan wel in het zwembad zwanger zijn geworden doordat de piemel in haar is klaargekomen.
    dus wat dat betreft liegt ze misschien niet dat ze zwanger is geworden in het zwembad ;)

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

WHOAAAAAHHAHAHAHAHAHAHA! Echt te leuk

12. mamajennifer

mamajennifer Actief lid

Ik heb nog nooit zoiets stoms gehoord

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Whahaha geweldig hoe naif mensen willen zijn!! Enneh 13 jaar en alleen op vakantie??
    Nou ben benieuwd wat die rechter tegen die moeder gaat zeggen,miss cursus seksuele voorlichting ofzo:D

14. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Denkt die vrouw nou echt dat ze een rechtzaak gaat winnen met deze onzin.
    Als ze het uberhaupt de rechtzaal in krijgt word de vloer met haar aangeveegt.

15. Toen ik het las dacht van dan zouden er nu meer zwangeren rond lopen als niet hahaha die recht die dit voor zijn neus krijgt zal wel zeggen is dit een grap hahaha

16. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Moet ook maar eens een duik gaan nemen daar:):):):):) whahahaha

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Haha, toen ik de titel las dacht ik dat het Belgische sterrenmeisje was gaan zwemmen :D!

18. flower83

flower83 Actief lid

3 jul 2009
    127
    0
    0
    noord-holland
    hahahahahahahahaahaha

IK hoorde het v.d. week jah bij hart van nederland was heb echt in een deuk gelegen.......

hahahahaha

19. Wendy123

Wendy123 Actief lid

26 mrt 2009
    109
    0
    0
    Visagist en gezischtsverzorgende maar nu vooral ma
    Ergens in Nederland
    dan moet dat wel heeeeeeeeeeel goed zaad zijn geweest wil dat dat chloor enzovoorts overleven van dat zwembad ...
    een beetje vreemd haha.

20. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

tja fantasie viert hoogtij.......

Deel Deze Pagina