Jan Smit krijgt klappen van Ex Liza

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal26, 15 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Jan Smit zou dinsdagavond op de vuist zijn gegaan met de (ex-)man van zijn geliefde Liza. Verschillende bronnen laten RTL Boulevard weten dat Wim Visscher na de vechtpartij is opgepakt.

Jan zou op het punt staan om met Liza en haar 1-jarige dochtertje op vakantie naar Spanje te vertrekken. Wim zou volgens berichten uit Volendam juist die avond zijn kind willen ophalen.

Toen hij de zanger met Liza de koffers zag pakken, sloegen bij Wim de stoppen door en vloog hij Jan aan. Visscher zou daarbij de ene na de andere stomp in het gezicht van Jan hebben gegeven zonder dat deze wat terugdeed.

Uiteindelijk zou de vader van Liza tussenbeide zijn gekomen. Jan zou vervolgens met de staart tussen de benen zijn afgedropen. Wim is volgens onze bronnen zijn opgepakt. Of hij nu nog vast zit en of Jan aangifte heeft gedaan, is nog onduidelijk.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hmm.. haha nou ben benieuwd of dat waar is.

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jeetje wat is die Jan Smit vaak in het nieuws zeg, dan weer dit, dan dat. Laat die gozer lekker met rust, wat boeit mij het nou wat ie allemaal uithaalt in zijn priveleven. Word zo moe van al dat Jan Smit nieuws. Zucht.....

Vanmorgen ook al reclame van de Telegraaf op de radio: Jan koopt ring voor Liza. BOEIEND!!!

4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Haha, zijn plaatverkoop zal wel wat in het slop zitten! :D

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heeft nog lang geduurd voor die klappen kreeg :) hij had ze van mij nl veel eerder gehad.

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

:D heheh.....

7. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Huh? Waarom?
    Niet dat ik een Jan Smit fan ben hoor maar ben wel benieuwd wat die jongen verkeerd heeft gedaan?

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou ehm misschien rotzooien met een getrouwde vrouw. Ik vind dat als je weet dat iemand een relatie heeft je niets met eventuele verliefde gevoelens hoort te doen. Heb dan iig het fatsoen om te wachten tot een relatie echt over is. Bovendien kan ik het me goed voorstellen dat de ex in dit verhaal het niet zo op prijs stelt als een ander met zijn kindje op vakantie gaat terwijl alles nog helemaal vers is.

9. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    pff wat een ophef zeg !
    als ik ruzie heb kraait er geen haan naar :D
    en idd zora boeiend wat hij allemaal privé doet !

10. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hahaha wat een drama daar in volendam .. Vind het niet meer dan terecht wel zielig voor die ex , is hij is zn vrouw kwijt aan jan smit en zit ie ook nog vast nu ...

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik ben ook absoluut geen Jan fan.
    Maar om nou te zeggen dat hij de boosdoener is, vindt ik heel wat.
    Die Liza is er ook nog altijd zelf bij.
    Beetje raar dat Jan nu alles over zich heen krijgt.

12. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ja ik ben het helemaal met Chantal eens. Dat hij boos wordt/is op zijn exvrouw snap ik maar dat je dan haar nieuwe vriend (wie het ook mag zijn, Jan Smit of Koen de Vries ;)) lichamelijk gaat mishandelen vind ik gewoon te gek voor woorden. Zíj was de getrouwde vrouw, Jan was niet getrouwd hoor!

Tuurlijk is het lullig dat ze hoogstwaarschijnlijk met elkaar zijn vreemd gegaan maar dat soort dingen gebeuren nou eenmaal. Gevoelens heb je niet zo makkelijker onder controle. Maar om het dan normaal te vinden dat je iemand maar in elkaar mag slaan vind ik echt van de zotte!

13. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    @chantal: jij bent duidelijk een Jan fan en duidelijk geen Yolanthe fan. Ik vind dat je niet met een getrouwde vrouw moet aanpappen. Dus vind ik Jan fout, hij maakt een gezin kapot incl kind. Dat is voor niemand leuk.

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    uiteraard hoeft Jan niet in elkaar geslagen te worden, ik ben zoiezo tegen geweld.

15. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Najaaa? Die getrouwde vrouw maakt toch haar eigen gezin kapot?
    Of is dat niet erg?
    Tuurlijk is het niet netjes om met een getrouwde vrouw aan te pappen maar ik vind het veel erger wanneer je als getrouwde vrouw met een andere jongen aanpapt!

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik sluit me aan bij Krokus, alhoewel ik het van zowel Jan als Liza even fout vindt. Ook al is Liza degene die vreemd is gegaan, Jan was er van op de hoogte dat ze een relatie had. Dan hoor je daar tussen buiten te blijven. Maar goed, dat is idd geen reden om er maar op los te slaan....

17. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Tuurlijk zitten ze beiden fout maar om het dan maar normaal te vinden dat ze worden geslagen dat vind ik echt absurd.

18. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Slaan is natuurlijk nooit goed. Maar als mijn man met een vriendin van mij ervandoor gaat en ik zie ze samen pakken voor een vakantie met ons kind......Slaan zal ik niet, maar poeh denk dat ik ook even zou doorslaan.

19. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Dus omdat ik mijn mening geef hoe ik erover denk ben ik meteen een Jan fan? En wat heeft Yolanthe hier mee te maken?

De moeder van Liza heeft haar woordje gedaan bij RTL Boulervard.
    Ze vertelde dat Jan zeker niet de rede was dat ze gingen scheiden.
    Liza was toch al bij hem weggegaan vertelde ze.
    Het schijnde zelfs te zijn dat die Wim haar mishandelde.

20. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ho ff ... Ze doet er zelf ook aan mee he .. het is niet alleen Jan z'n schuld dat zij daar weg gaat, ze neemt zelf ook die beslissing, ze had ook gewoon voor haar ex man kunnen kiezen ...

Ik ben totaal geen fan van jan en al helemaal niet van die Golddigger van een Yolanthe maar vind dat in deze situatie waar jan nu in zit dat hij niet de enige is die hier schuld aan heeft ... vind het zowieso geen ''schuld'' maar goed

Deel Deze Pagina