Tienermoeder/vader Fotoshoot

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Marscha, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marscha

Marscha Niet meer actief

Lieve meiden! (en heren )

Wie interesseert zich in een tienermoeder/vader - Fotoshoot!!? De foto's worden wel landelijk gepubliceerd.

Mensen die zich hiervoor aan willen melden kunnen een mailtje sturen naar masa_@live.nl.

of als je HYVES hebt even een berichtje achterlaten op het forum door HIER te klikken.

De fotoshoot is 21 januari 2009 op het technisch college van het ROC A12 in Ede om 14:00 uur.

Hoop dat er meiden bij willen zijn, lijkt me erg gezellig!

De fotoshoot is bedoeld om tienermoeders nou EINDELIJK eens in een goed daglicht te zetten en te laten zien dat we het WEL kunnen! want we kunnen het weldegelijk zelf! misschien met hier en daar een beetje hulp maar we doen het tenminste!

En daarnaast is het een leuke gelegenheid om in contact te komen met tienermoeders uit je omgeving!

Neem ook gerust je vriend mee! Alles is welkom jong maar ook oud! (mijn vriend is 45 en er is iemand bij met een vriend van 35 dus niets is te raar en alles is gezellig!)

Liefs Marscha (20) en mijn dochtertje Sarah van 11 weken

2. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    LIjkt mij wel leuk, maar door ons werk kunnen wij dat gewoon niet doen.
    Maar ik vind het geweldig dat ook tienermoeders nu eens WEL in een positief licht komen te staan!

Groetjes Verena,(21)
    en Dayenne (bijna 1)

3. Marscha

Marscha Niet meer actief

Ja het is expres op een woensdag middag omdat de kinderen dan vrij hebben van school snap je ;) en in het weekend is het ROC dicht... dus vandaar!

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    waar ligt ede? :oops:

5. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Aan wat voor foto's moet ik dan denken?

6. Marscha

Marscha Niet meer actief

Ede ligt bij Arnhem in de buurt, naast Wageningen. Je moet denken aan een fotoshoot met jou en je kind(eren) en een groepsfoto met zn alle.

Het is een vreselijk gezellige bui en daarnaast vragen we je om een vragenlijst in te vullen met vragen over wat je doet, wie je bent enzo. Vooral vragen waarmee je aan kunt duiden dat je in staat bent zelf voor je kindje te zorgen!

7. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    Ik wil hier wel aan mee doen!... of ben ik al te oud :D

8. Marscha

Marscha Niet meer actief

Eigenlijk bedoelen we mensen van 21 of jonger maar hoe lang was je al 22 toen kya geboren was? Als je nog niet zo lang 22 was vind ik het niet erg, officieel ben je tienermoeder tot je 23e.

Liefs Marscha

9. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

het lijkt mij wel leuk..
    Alleen ik denk mijn ventje niet ;)

10. Marscha

Marscha Niet meer actief

Zonder vent mag je ook komen. Het gaat om de tienermoeders alleen de vriend/man is ook van harte welkom.

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    het is mij te ver weg

12. Marscha

Marscha Niet meer actief

13. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi Marcha

Ik wil wel meedoen ...
    Maar ben nog niet zolang zwanger.....
    21jan. ben ik 14 1/2 week zwanger dus dat is dan ook nog niet echt duidelijk te zien...

Ik ben 19 jaar met een vriend van 32 jaar.

Liefs

14. Marscha

Marscha Niet meer actief

Tuurlijk mag je meedoen miamel, je bent toch zwanger? en je bent een tiener. Dus dan ben je van harte welkom, of het nou te zien is of niet!

enne ik had bij 14 weken al een buikje hoor! dat verschilt per mens ;)

Liefs Marscha

15. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Ik ga even overlegen met vriendlief ;)

16. Marscha

Marscha Niet meer actief

Top! ik hoor het wel ;)

17. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Het komt voor elkaar!

M,n vriend moet eigelijk werken dus ik bood aan dat ik dan wel alleen met de trein zou gaan maar dat vertrouwd hij niet (de lieverd).
    Dus hij neemt een dagje vrij !

Hoe gaat de fotoshoot precies in z,n werk en hoeveel foto,s worden er gemaakt? Mag je zelf kiezen welke foto,s ze gebruiken ?
    Wat voor kleding moet je dragen ?

Liefs Melanie

18. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Oja moet hij ook op de foto of niet ?

19. Marscha

Marscha Niet meer actief

Wat leuk Melanie en wat vreselijk lief van je vriend! de mijne neemt waarschijnlijk ook vrij van zn werk.

Er worden een paar foto's gemaakt, de fotoshoot is maar anderhalf uur dus ik probeer van alle gezinnetjes appart ook foto's te maken maar de tijd is krap. Ik heb een extra fotograaf/klasgenootje gevraagt om me te helpen. Ik studeer zelf 26 januari af aan de opleiding fotografie dus vandaar dat ik zelf ook de foto's maak.

Je mag (helaas) niet zelf kiezen welke foto gepubliceerd wordt. je mag wel zeggen welke foto je absoluut NIET wil laten publiceren. Alleen de groepsfoto wordt zowiezo gepubliceerd.

Iedereen krijgt de groepsfoto en hun eigen foto later toegestuurd op 13x18 formaat (half a4tje).

Ik zal je op de lijst zetten! Wat is de naam van je vriend? dan zet ik die er ook bij.

Liefst Marscha

Edit: Je vriend mag op de foto, hoeft niet perse als hij dat niet wilt maar je kunt ook gezellig met zn 2e op de foto gaan en zeggen dat je niet wil dat die gepubliceerd word natuurlijk. dan heb je gewoon een leuke foto voor jezelf

20. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Klinkt leuk!

Denk dat het voor mij niet gaat lukken..

Deel Deze Pagina