Het is voor ons te ver en ik durf niet dat stuk met de auto/openbaar vervoer. Ik wil wel zeggen dat het een super idee is en inderdaad de jonge mamma's mogen best wel in de spotlights staan! Zouden ze vaker moeten doen! Inplaats van die zotte negatieve tv progamma's waar wij als jonge moeders alleen maar omlaag gehaald mee worden.
erg leuk. Hier ook helaas voor ons te ver. Ben 19 weken zwanger en heb een kindje van 2 jaar maar helaas. En wie er mee doet altijd leuk als jullie de fotos showen (mits je dat wilt )
Zal beloven hier de groepsfoto te showen als het zover is! Wel jammer dat sommige niet komen omdat het te ver is! Hoe meer meiden hoe meer vreugd.
Ik was 20 toen kya geboren werd in aug 2007..... Maar als je liever "echte" tienermoeders wilt hebben snap ik het wel...
ik was 20 toen sarah geboren werd! welkom bij de shoot! Iedereen die voor of met hun 21e is bevallen is welkom! enneehh mensen we vorderen al aardig! 15 mensen 3 visagisten 2 kapsters 1 haarstyliste 2 fotografen en... Bruce komt ons helpen! bruce is hoofdvisagiste bij Max Factor en heeft het programma Passion For Fashion gepresenteerd op RTL 5! www.gopidots.com JeeJ! Komop ik wil nog meer meiden!
Jahee(A) hahahaha de jouwe is ook vet, hij kijkt echt vet relaxed op die rechter! en die linker is ook sweeeet! ik snapte nooit hoe ik die speen er nou inmoest doen... ik deed hem volgens mij altijd op zn kop
het klinkt erg leuk! Alleen wat ik altijd een beetje typisch vind... 20, 21, 22 is dat echt zo jong? ik voel me echt geen tienermoeder hoor! ben zelf 21 en voel me volwaardig moeder. maar het lijkt me leuk, maar weet niet of mn man het zo;n goed idee vind. hij houdt niet zo van landelijk in de picture staan... Wat waar wordt het gepubliceerd? Groetjes, Arri
tsja officieel ben je tienermoeder tot je 23... dus meid face it! hahahahaha nee ik voel me ook volwassen genoeg hoor, ik had haar niet 2 jaar eerder moeten krijgen. Toen was ik nog vol in mn tienerjaren. Hij word gepubliceerd in de Telegraaf op de pagina VROUW.
Ja ik voel me ook niet echt een puber haha.... Maar ondanks dat zijn er toch een hele hoop mensen wat vooroordelen hebben hoor. Over mij en over andere jonge moeders, ook al zijn ze geen 15 meer. Daarom vind ik het een goed idee!
ja echt, vooroordelen?maar je bent 21... Ik merk daar zelf echt helemaal niets van! ik weet zelf dat ik jong ben, maar ze vinden het hier echt niet raar of zo!
en toch wordt er naar over de leeftijd gepraat... vind het inderdaad ook erg raar en daarom wil ik ook laten zien dat we het wel kunnen.