Nog nooit gemerkt, nee? Ooh beter dan! Ja misschien vinden sommigen mij er jonger uitzien ofzo, zou wel kunnen... Maar ik merk best vaak dat mensen net iets langer kijken dan normaal ofzo... En als ik ze dan aankijk voelen ze zich betrapt...
haha ja? bij mij juist niet ze vinden het heel normaal tot ze vragen, hoe oud ben je dan. ik: 20 hun: ooh echt? wauw vind je jezelf dan niet te jong? en dan denk ik echt: hallow ik loop toch met een kind of niet, als ik te jong was had k geen kinderwagen voor me staan duuhhh
Ohww precies andersom hahaha! Nee aan mij heeft dat nog nooit een vreemde ofzo durven vragen. Wel vaker dat bekenden nu nog aan mij vragen of ik er geen spijt van heb dat ik het heb gehouden... Dan denk ik ook van ben je gek ofzo.... Net alsof ik niet zoveel van mijn zoontje zou houden en hem liever niet had gehad, alleen omdat ik jong ben?!
nou mooi niet dat we spijt hebben van onze kinderen, als ik de tijd kon terug draaien had ik eerlijk gezegt wel gewacht. maar nu moet niemand haar weghalen hoor! haha het is mijn meisje! en ik hou zielsveel van dr
Ik juist niet Als ik de tijd terug kon draaien wask er nog eerder mee begonnen! Als k had geweten hoe leuk het was.. Hahaha!
haha jaaa maar wel zwaar, jullie doen het met zn 2. ik in mn eentje... tot volgend jaar! We gaan in januari samenwonen! jeeejj
Oooh beter! Jah ik heb idd wel wat meer hulp zo. Hoewel het me soms een beetje tegen valt... Want mij vriend pakt Vince wel eens als hij blij is ofzo, maar zodra hij huilt ofzo ben ik aan de beurt... En sinds we Vince hebben is hij nog niet 1 keer s'nachts wakker geweest... Ja ik snap het wel, hij moet natuurlijk 5 dagen per week werken. Maarja, in het begin was het echt wel zwaar zo vaak op s'nachts... Gelukkig sliep Vince al snel door. Wel te gek dat jullie al zo snel gaan samen wonen! Wonen jullie bij elkaar als een echt gezinnetje. Ohh we raken wel erg off topic... Leuk he, binnenkort die fotoshoot! O
ik wil ook wel mee doen maar ben waarschijnlijk te oud was 22 toen Quinten (6 maanden ) geboren is werd 16 dagen later al 23
oh dat lijkt me echt leuk! ik denk alleen dat ik die dag moet werken woon in bennekom dus is eigenlijk vlakbij.. moet je het lang van te voren weten?
mijn moeder brengt ons, want ik woon vlakbij, 5min rijden met de auto hihi en terug ga ik denk ik met de bus
Ohh beter! Ik ga ook met de auto, maar ik moet een uur en drie kwartier rijden (als ik in een keer door kan rijden, zonder files enzo).
oh wat leuk! eens even kijken! doe jij trouwens make up op morgen? ik durf niet zo goed zonder make up te verschijnen haha