Klopt, maar woensdagmiddag is speelmiddag en dat kan ik mijn meissie niet ontzeggen (ze is ook veel ziek geweest de laatste tijd namelijk) en daarbij moet mijn man ook nog weg voor de sport..
Hmm ja is toch lastiger als je al meerdere kinderen hebt idd... Krijgen jullie nu trouwens een jongetje zie ik! Wist k nog helemaal niet, was leuk! Na al die dames.
Ja het is lastig plannen, vanaf vier jaar hebben kinderen nou eenmaal al verplichtingen he! (Nou ja, eigenlijk vanaf vijf jaar, maar als ze vier zijn hebben ze er nog plezier in haha en daar moeten ze van genieten, ze hebben er nog lang genoeg een hekel aan..) Yup, wij krijgen een manneke nu! Nooit verwacht dat mijn lieftallig echtgenoot toch nog jongetjes kon maken! BTW, je had het al geweten als je me niet van msn had afgeknikkerd! Liefs Esther
Uhhh, heb ik jouw op msn gehad? Sorry, weet soms zelf niet meer wie ik allemaal toevoeg en wie wie is...
Ik zag net bij iemand in t album foto's van de shoot... wat ontzettend gaaf meiden! echt super.. ik ben een hele grote voorstander van tienermoeders in een GOED daglicht!
Nou meiden, ben blij dat jullie ze zo mooi vinden! mensen die nog op de foto willen met hund kind(eren)/gezin kunnen dat gewoon! alleen helaas niet meer gratis. Kijk anders even op www.masafotografie.com ook om alle foto's te bekijken! Nou ben blij dat ze goed in de smaak gevallen zijn! Liefs mij!