Ik lees hier redelijk veel berichtjes/vragen over abortus. Dat vind ik sowieso al best erg want ik ben daar dus echt tegen, maar dat is wat anders. Wat ik nou niet snaps is, waarom sommige meiden zo lang wachten.... Zo is er een topic over abortus met 18 of 20 weken. Als je abortus wil, waarom wacht je dan zo lang! Echt vreselijk..
Ik ben nu sinds een paar weken actief op het forum.. Vooral ben ik aanwezig op dit forum omdat hier meiden van mijn leeftijd zijn.. Zover ik weet zijn hier 2 topics geopend over abortus, en dat is al erg zat! Dat topic wat jij bedoelt staat onder zwangerschap.. Ik snap dat je tegen abortus bent en ik ben dit ook. Maar waarom word dit topic onder tienermoeders geplaatst? Dit valt bij mij persoonlijk een beetje verkeerd..
Mee eens! Ik ken drie mensen die boven de 18 weken een abortus hebben laten doen ZONDER medische noodzaak. Gewoon omdat het ze niet uitkwam. De eerste was 31 jaar, de tweede 34 jaar en de derde 29 jaar................. Ook ken ik zeven mensen die VOOR 7 weken een abortus hebben laten doen om dezelfde reden. De leeftijden resp. 19, 25, 27, 29, 31, 31 en 33 jaar. Hoeveel tieners tellen we hier? Nu jij weer......................
ik ben ook met de dames hierboven eens... waarom zet je dit bij tienermoeders neer, alsof alleen jonge vrouwen abortus plegen... je kan het beter in de lounge zetten of bij iets anders want dit is een beetje beledigend voor tienermoeders
Vind het inderdaad wel vreemd waarom een 30-er dit topic hier neerzet. Als het nou zelf een tienermoeder was dan kon het nog zijn om hier over een discussie te houden met leeftijdsgenoten, maar dit komt inderdaad erg beledigend over. Niet netjes..
Dit topic voert ook geen meerwaarde, zeker niet bij de tienermoeders. Er zijn hier genoeg hele verantwoorde tienermoeders, waar dit topic een beetje in het verkeerde keelgat schiet. Er is al een lopend topic over abortus bij 17 weken, het lijkt me verstandig als we het bij dat topic laten. Deze doe ik dicht. Elvira