Ik heb me echt rot gelachen om kimberley...serieus geven ze geen biologieles in belgie? En echt respect voor ellen! stage lopen en dan nog half uur fietsen en daarna nog ruim een uur met de bus....petje af hoor. Vond het alleen raar dat haar vader zei: ja ze moet wel wat meehelpen in het het huishouden want ik red het niet alleen....hoe gaat die man dat dan doen als zij ooit uit huis gaat? Bedoel je dochter heeft een heel ziek zoontje en gaat daarnaast ook nog goed door met dr opleiding....dan kan je toch wel ff paar rompertjes voor dr wassen en strijken of ligt dat aan mij?
Nou, als ze uit huis gaat scheelt het een hele hoop was hoor, die van haar zelf én Maxim. Scheelt dan natuurlijk ook aan 'troep' etc...
Hahaha Kimberly... Dat hoofd van die moeder ook dat ze dat zo zei. Ja diepe bewondering voor Ellen, wat doet zij het super zeg! Was dit nou de laatste aflevering of niet, want die indruk kreeg ik een beetje?
was weer leuk om te kijken! En idd, wat een lomp wijf die kimberley haha...hoe stom kun je zijn. En ik vind ellen ook een goede moeder,zo lief en goed voor haar Maxim! Is het weer voorbij ja? jammer... ik weet t niet...
Ja, dat idee kreeg ik ook omdat ze allemaal fragmenten uit de hele serie lieten zien... Zou jammer zijn zeg, zo'n abrupt einde!
Heb ik ook gedacht. Die man zal het wel niet gewend zijn. Hij is natuurlijk ook niet lang terug zijn vrouw verloren. Zag je bij het gezin van mijn zus ook. Zij deed altijd alles, daarna hebben haar dochters het over genomen, want hun vader trok dat niet. Ik vind het ook wel een beetje slap eerlijk gezegd...
0VJa dat vond ik ook wel een beetje raar hij werkt maar zij zit op school werkt is lang onderweg om daarna naar het ziekenhuis te gaan. Ze heeft nog minder tijd voor dingen te doen maar oké misschien heeft hij wel een dubbele baan dat weet ik ook niet hij zal er wel een goede reden vor hebben....
Ik heb het niet via de tv gevolgd maar via uitzending gemist want voor mij kwam het een beetje te laat op de tv! Maar ik heb soms echt met open mond zitten kijken.. Afgelopen dinsdag heb ik zelfs een traantje gelaten over Maxim. En wat een supermoeder is die Ellen zeg! Ow my god, ik zou al in elkaar gestort zijn als mijn kind een maand in het ziekenhuis lag zonder te weten wat hem mankeert.. Petje af voor haar! Ik vond die Kimberly het leukst, maar nu ik haar weer heb gezien in de aflevering dinsdag ben ik van gedachte veranderd. Haar versie van 2 vrouwen die kindjes krijgen sloeg echt nergens op! En dat ze nu al (euhmm ze is pas 17) zovaak bedrogen is door jongens dat ze nu met een meisje is vond ik ook een rare reden. Niks tegen relaties met vrouwen hoor, maar de reden vond ik nogal vaag.. En Virginie laat der zoontje totaal links liggen. Vind het super dat zij zo'n moeder heeft, maar op die manier zal er wel niet snel verandering komen.
haha ik kwam niet meer bij van het lachen en tabitha en tim kinderachtig stel sorry die hadden nu geen kids nmoeten krijgen ellen respect voor !!!
Het is toch nog niet afgelopen! Volgens de TV-gids komt het morgen gewoon nog. Ik dacht echt dat vorige week de laatste aflevering was!
hebben jullie gezien hoelang dat vanavond duurt...tot 5 over 1 vanaf 10 over 11!!! zal wel weer dat zijn dat die meiden in dat huis zitten en daar dingen leren..
ja ik dacht echt dat het vorige week was afgelopen mooi dan kan ik me vanavond weer lekker op het bankje gooien
Dit is idd al een herhaling maar owow wat erger ik me aan die opvoedkundige! Een uur voor een voeding? Mijn HA vond 45 min al te lang voor mn zoon haha En t mondje afvegen, hilarisch, ik vergat t ook wel eens hihi Maarja, typisch Engeland!
Wooow, sommige meiden zijn wel héél erg... Dat blonde meisje (Zoe ?) die haar kind pas om half 10 in bad doet omdat ze geen zin had om eerder van haar stoel te gaan, of pas om 10 uur in bed doet zodat haar dochtertje langer slaapt omdat zij wil uitslapen en er niet vroeg uit wil... En dan kom je om half 11 eindelijk naar beneden gesjokt en dan krijgt het kind koekjes als ontbijt omdat ze geen zin heeft om te vragen hoe de magnetron werkt. Jeemig... Dat andere meisje met dat dunne zwarte haar (heeft zoontje Tyler en zwanger van de 2e) is trouwens ook erg.