Ik kan helemaak niks vinden? Is het nog steeds op SBS? Jammer, ben ik een keer op tijd mn bed uit haha.
Sommige meiden waren idd wel heel erg ja. Ik zou mn 2 jarige ook niet uitmaken voor "lompe koe" in ieder geval Wel voor mutsie, muppet haha maar dat ligt er aan HOE je het brengt! En niks doen met je kind omdat je geen zin hebt? Tja daar ben je moeder voor geworden om er voor je kind te zijn! De tip van je ogen dicht doen en denken dat je hem bent vond ik wel een goeie eigenlijk!
vanmorgen ook al een poging gedaan te gaan kijken.,.maar helaas nog geen nieuwe! Soms zit er zomaar een week extra tussen... elke dag kijken of die er al op staat
is idd een herhaling, zal wel ergens te vinden zijn op sbs maar men dat dikke kindje, die moeder propt dat kind vol met koek en chocola, echt erg om te zien zeg, en idd een koek als ontbijt omdat ze niet wilt vragen hoe de magnetron werkt, vind het sneu' en die met die zwarte haren, met zoom tyler, wat een aparte zeg, ze woont al in een huis voor jonge moeders, blijkbaar werkt dat al niet voor haar, en weer zwanger he ze laat haar zoontje gewoon huilen, zag je hoe ze die fles er in duwde terwijl hij ligt, en hij wilde het niet eens, hij zal zich verslikken zo liggend op het kleed
Ik vond die speen afleer methode ook niet geweldig, persoonlijk. In de pedagogische wereld zal het vast normaal zijn maar ik vond het echt zielig haha
kan het niet terug zien.. ja tot 1 blok en daarna gaat ie laden.. wacht ik wel een uur maar dan nog niets iemand enige idee hoe dit kan.. moet er nog 2 zien
Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Wilde de afleveringen eigenlijk ook terug zien, maar ze staan er niet op..
Inderdaad erg jammer dat ze zijn gestopt. Zag op de reclame van VTM dat ze weer een nieuwe serie Tienermoeders gaan uitzenden.
Ditmaal met tweelingzusjes van 16 die allebei een kleintje krijgen. Moet er niet aan denken dat ons dit over 16 jaar ook te wachten zou staan .
Ik lees even mee. Zat er helemaal in,maar hij gaat idd niet verder als 18 januari terwijl toch nog niet iedereen bevallen is