Tienermoeders Belgie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Chahida, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Dit vond ik: Tienermoeders, vanaf 9 februari elke woensdag om 20u50 op VT4 => maar dat ontvangen jullie niet in NL zeker?

Hier stukje over tweelingzussen:
    Dorien Brewee (16) uit Machelen
    Dorien en Caroline zijn twee identieke tweelingzusjes van 16 jaar. Ze zien er net hetzelfde uit, volgen dezelfde richting op school (haartooi) en zijn al heel hun leven onafscheidelijk. Maar met de komst van hun vriendjes, veranderde de band tussen de tienerzusjes.
    Dorien vergat dikwijls haar pil in te nemen en raakte onverwacht zwanger. Toen ze het ontdekte was ze doodsbang voor de reactie van haar papa, maar eigenlijk ook voor de band met haar zusje. Haar papa was radeloos. Dorien was van in het begin evenwel vastbesloten om haar kindje te houden. Haar tweelingzusje Caroline steunde Dorien door dit alles, maar was tegelijkertijd jaloers: Dorien, haar zus, een identiek stukje van zichzelf, haar beste vriendin waarmee ze altijd alles had gedeeld, voelde nu voor het eerst iets onvoorstelbaars groeien in haar buik dat zij niet voelde. Tot ook zij zwanger wordt...

2. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

VT4 hebben wij in nl helaas niet.
    Dat is toch wel een beetje balen.

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Owh op VT4 nou gelukkig hebben wij dat wel. Wij hebben namelijk een schotelantenne :D

4. Bernie

Bernie Actief lid

11 feb 2009
    258
    17
    18
    Gisteren stukje van de eerste aflevering gezien. Zal (dit keer) niets verraden, want het komt vast nog wel naar NL dit/volgend jaar. Twee (a.s.) tienermoeders werden geportretteerd en oh man (mag ik dit wel zeggen?) ze hebben ze weer uitgekozen hoor. Ergens is het zo jammer want je krijgt zo´n medelijden met die kleintjes, net alsof elke tienermoeder zo met haar kindje omgaat. ´t Geeft werkelijk een slechte indruk, ik hoop dat de andere vier het beter doen.

Hier vind je meer info en alvast een videoclipje
    Tienermoeders - Info | VT4

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

* komt even binnenvallen *

Weet iemand of je VT4 op digitale tv kan ontvangen? Heb het totaalpakket van Ziggo..

Thanks!

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

he balennnn wij wouden ook lekker samen in bed op de laptop kijken, staan de laatste er helemaal niet op!!!!!!!!!! wat is dat nou weer voor ongein???? :( wil weten hoe het allemaal afloopt :(

7. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Wat dom dat die laatste aflevering er nog niet op staat:(
    Het duurde altijd wel iets langer maar zo lang?

Ooh een nieuwe serie tienermoeders in belgie? ik hoop dat hij ook snel in NL begint dan! Vind het echt een leuk programma.

Deel Deze Pagina