Idd knap van dat 14 jarige meisje (Shana?). Je zag na de bevalling gewoon echt, dat zij moeder is geworden. En bah dat meisje wat maar blijft roken als een ketter... :x
Net de aflevering gezien! Wat is Shana lief met haar zoontje zeg Valt me wel op dat ze allemaal jongetjes krijgen
en vind het knap dat ze hun verantwoordelijkheid nemen voor hun 'foutje'! tuurlijk is voorkomen (dus anticonceptie) het allerbeste, maar toch!
vind het een leuke serie om te zien. Vooral Ellen doet het heel goed!! Shana gaat het ook goed doen denk ik. (mooi kindje heeft ze gekregen met een aparte mooie naam ) Zijn idd allemaal jongens dat geboren word !! Enne hebben jullie die verloskamer niet gezien toen melissa daar ging kijken Man waarom is dat hier niet?? Zou ik zo willen bevallen. Heerlijk vind ik dat eerst in de jacuzzi en daarna badbevalling Ik kan hier helaas alleen maar van dromen moet of thuis of in ziekenhuis gewoon bevallen terwijl ik zo graag op deze manier wil bevallen waar alles om je heen is
ja idd dat had ik ook gezien, gewoon een jacuzzi zeg hum hebben de weeen enzo ook op een andere kamer he, zodra ze moeten gaan persen gaan ze pas naar een andere lamer op die stoel liggen maar eest in de jacuzzzi heerlijk, is bijna romantisch haha
Ja die vrouw zij dat ze de weeën in de jacuzzi mogen opvangen en zodra bevalling begint het bad of iets anders in/op moeten gaan. Maar wel heerlijk zeg Helaas heb ik hier nog geen jacuzzi en moet ik deze keer in ziekenhuis bevallen maar wie weet bij mijn eventuele 3e @Heksje: Wij moeten niet vergeten zij zijn nog tieners he. Hebben wij in die leeftijd nooit reacties gegeven waarvan je jaren later dacht yeey dat ik dat ooit gezegd/gedacht heb Vind haar wel goed doen als moeder ondanks die reacties die zij in het begin gaf. Ik vind die Melissa juist een rare of ze het goed zal doen als moeder ik weet niet dat moeten wij nog zien. Kan eerlijk gezegd die vriend van haar niet uitstaan Irriteer mij mateloos aan hem dat vind ik pas een wazige jongen sorry dat ik het zeg En dan die 2 (weet ff naam niet meer) meisje en jongen die al ontsluiting heeft en thuis moet zitten. Hun zijn echt nog kinderlijk. Wel opzich grappig om te zien. Vind alleen haar reactie in het begin zo dom. Ik heb maar niet tegen papa gezegd dat wij geen condoom hebben gebruikt maar ze zegt het wel zo volop voor duizenden kijkers haha
@veronique idd dat meisje zegt we vrijen met condoom, zegt dat jochie , ja in het begin wel ja, daar gaat je excuus naar je ouders toe
ze houden wel zo her en der van een peukie met of zonder baby in de buurt of in de buik...ik vind dat toch altijd zo triest om te zien.
hahahahah ja dat dacht ik ook de eerste keren, en met hoe het programma in elkaar is gezet met de 1000 x herhalingen wat eerst is gezegt, denk ik dat de ouders het nu ook wel weten.. dat vind ik wel jammer eigenlijk aan het programma, iedere keer weer hetzelfde verhaal.. pffff heeft hier iemand ook 16&pregnant gezien van MTV ?? je kan ze ook wel terugzien, alleen is er dan geen ondertiteling, maar voor tienermoeders leuk vind, is dat ook wel leuk om te zien...